Matkustus reseptit

50 reseptiä haulla matkustus

POSTIKORTTEJA BALILTA

Räkäiset terkut sohvanpohjalta! Vajaa kaksi viikkoa mennä hurahti aivan liian vauhdilla ja eilen aamulla palasimme takaisin harmaaseen ja sateeseen - Hannansoppa.com

TAAPEROIDEN KANSSA MERILLÄ JA SKEPPSHOLMENISSA

Kaupallinen yhteistyö: Asennemedia & Silja Line Meistä on kivaa reissata skidien kanssa niin koti-Suomessa kuin ulkomaillakin. Huhtikuu onkin ol - Hannansoppa.com

Firenze – Italia

Jos Pisassa ei ollu mitään, niin Firenzessä oli senki eestä. Firenzeen suuntaavat hox: ostakaa bussilippu ja matkatkaa keskustasta näköalakukku - Vivalahenni.blogspot.com

Pisa – Italia

Täytyy kyllä sanoa, että Pisassa ei ollu muuta nähtävää ku se torni. Eiku oli siellä Pisassa muutaki! Paikassa jossa yövyttiin oli uima-allas - Vivalahenni.blogspot.com

Cinque Terre – Italia

Cinque Terre (= viisi kalastajakylää), oli ehkä koko reissun upein paikka.Viidestä kylästä vierailimme seuraavissa:Riomaggiore, Manarola ja Vern - Vivalahenni.blogspot.com

Monaco

Sanoin viime postauksessa, että Cannes on luksuskaupunki – siis joo, on siellä Ladureeja siellä voi nähä Ferrareita ja Guccin liikkeitä on jok - Vivalahenni.blogspot.com

Cannes – Ranska

Jos Nizzasta tulee ensimmäisenä mieleen arkkitehtuuri ja kaunis merenranta,niin kyllä Cannes on värikäs luksuskaupunki. Kyllä, se on LADUREE!Ai - Vivalahenni.blogspot.com

Nizza – Ranska

Tulipas käytyä tuossa toukokuun puolivälin paikkeilla vähän ulkomailla, hups! Matkamme kulki reittiä Suomi–Ranska–Monaco–Italia–Suomi, j - Vivalahenni.blogspot.com

Kööpenhamina ja rakas Guldsmeden Axel

Terveiset keväisestä Kööpenhaminasta! Vietimme vappuviikonlopun koko perheen voimin yhdessä lempilomakohteistamme. Kevääntulon juhlistamisesta - Gurmee.net

Lontoossa lasten kanssa

Tää vimppa Lontoo-postaus käsittelee lasten kanssa (lentämällä) matkustamista.Meillä oli sillä tavalla helppo tilanne, että siskoni vei meid� - Vivalahenni.blogspot.com

St Albans

Siitä asti kun lentokone alkoi lähestymään Englantia ja maaseutu alkoi näkymään, mulla alkoi soidaEmmerdalen tunnari päässä. Asiaa ei yhtä� - Vivalahenni.blogspot.com

Lontoo - puistot

Lontoo on täynnä toinen toistaan kauniimpia puistoja, joista itse vierailimme seuraavissa:St James ParkSt James Parkin kautta kävelimme Buckinghami - Vivalahenni.blogspot.com

Lontoo - Sky Garden ja Greenwich

20 Fenchurch -pilvenpiirtäjä sijaitsee osoitteessa 20 Fenchurch Street ja on täynnä mm. toimistoja.Rakennus on saanut lempinimen The Walkie-Talkie - Vivalahenni.blogspot.com

Lontoo - Kensington ja museot

Kensington on kyllä ehdottomasti yksi Lontoon kauneimmista alueista.Rakennukset ovat siellä toinen toisiaan komeampia ja vanha arkkitehtuuri on ihan - Vivalahenni.blogspot.com

Lontoo - Piccadilly, Soho ja Oxford Street

Ennen Lontooseen matkustamista kuvittelin, että Piccadilly Circus olisi todellinen the paikka mennäja se olisi suurenmoinen ja iso ja upea ja kaikke - Vivalahenni.blogspot.com

Lontoo - Westminster

Aivan ensimmäisenä Lontoo-päivänämme menimme, minneppä muuallekkaan kuin kaiken ytimeen,Westminsteriin. Westminsterin metroasemaa vastapäätä - Vivalahenni.blogspot.com

London calling!

Näin kotona pienten lasten kanssa olevaksi äidiksi huomaan matkustelevani aika paljon perheenikanssa. Varmaan jollekkin muulle kahdesti alle vuoden - Vivalahenni.blogspot.com

Kesälomareissu - lasten kanssa reissussa

Pienten lasten kanssa kun matkustaa noin 4500 kilometriä, nukkuu joka yö eri paikassa ja liikkuu jatkuvasti paikasta toiseen oppii muutamia niksejä - Vivalahenni.blogspot.com

Kesälomareissu - Møn

Kesälomareissullamme Tanskassa ajoimme Billundista (ja Legomaasta) sitten Tanskan kaakkoisosiin Møniin. Matka Billundista Møniin oli noin 270 kilom - Vivalahenni.blogspot.com

Kesälomareissu - Legoland

Noniin! Nyt jatketaan sitä juttusarjaa meidän kesäkuisesta reissusta (näin reilu 3 kk myöhemmin...). Eli Tukholman ja Köpiksen jälkeen suunnatt - Vivalahenni.blogspot.com

PUBOLOGI I GAMLA STAN

Yhteistyössä: Visit Sweden Huh huh kuulkaa millaisen illallisen pääsimmekin nauttimaan taannoisella Tukholman reissullamme Liemessä-blogin Jennin - Hannansoppa.com

Kesälomareissu - Kööpenhamina

Viime kerralla kerroin kesälomareissumme vierailusta Osbyyn, josta ajoimme sitten Malmön kautta Kööpenhaminaan. Malmön ja Kööpenhaminan välill - Vivalahenni.blogspot.com

Kesälomareissu - Osby

Tukholma-yön jälkeen ajoimme kohti Ruotsin eteläosia pysähdyimme ensimmäiselle leirintäalueyöllemme Osbyyn. Osby sijaitsee reilu 500 km Tukholm - Vivalahenni.blogspot.com

Kesälomareissu - Tukholma

Reissumme alkoi siis Torniosta ja ensimmäisenä päivänä ajoimme n. 650 kilometriä Sundsvalliin, jossa olimme yötä. Toisena päivänä ajoimme S - Vivalahenni.blogspot.com

Kesälomareissu - yleistä

4500 kilometriä2 autoa4 aikuista5 lasta3 maata11 päivää, 10 yötähellettä, auringonpaistetta, rusketusraitoja, hiekkarantojamielettömiä maisem - Vivalahenni.blogspot.com

LOMALLE RUOTSIIN?

Ihan alkuun täytyy sanoa, että nämä kuvat eivät kyllä liity kuinkaan tuohon otsikkoon, hah. Ihan patikkamatkalle ei aiottu lähteä, vaikka ihan - Karkkipurkki.bellablogit.fi

CHATRIUM HOTEL RIVERSIDE / BANGKOK

Terveisiä Thaimaasta! Kirjoittelen tätä postausta matkalla pois Bangkokista, jossa vietimme reissumme ensimmäiset kolme yötä. Kolmessa päivä - Hannansoppa.com

Hyvää ja Kaunista Uuteen Vuoteen!

Moittia vai kiittää?Tänäänkin voin valita.Mistä ei voi olla samaa mieltä,sitä on ihmeteltävä yhdessä.Kokeilen hyvän sanan voimaa.Maailman - Toukokuuntytto.blogspot.com

It's Always Christmas in NY

Olen ollut aika hiljaisena blogissa tässä koko syksyn ajan. Ei ole vain ollut aikaa revetä yhtään kirjoittamaan ja toisaalta jotenkin ei kauheas - Toukokuuntytto.blogspot.com

extempore roadtrip

Extempore roadtrip

Pakattiin mieheni kanssa tyttö 2 v. ja poitsu 3 kk autoon ja hurautettiin Espooseen. Autoreissu ei ollut ihan helppo, mutta siitäkin selvittiin el - Vivalahenni.blogspot.com

TOP 10 - Amerikan reissun herkut

Kesälomalla parasta on ollut reissun päällä vietetyt päivät. 10 osavaltiota Yhdysvalloissa, Helsinki-Tukholma-Turku -risteily, ja nyt Saimaan ra - Yllapito.maku.fi

Liian lyhyt ja ihana

Moikka!Täällä sitä ollaan, takaisin kotona. Tulimme eilen yöllä joskus ennen viittä kotiin, ja voin kertoa että en muista koska olisin ollut n - Kultahippu.com

Budapest-vinkit jakoon!

Heippa!Nyt täytyy kyllä sanoa että on alkuviikon kiirettä pitänyt. Viimeisiä koulujuttuja tältä keväältä, kuten eilinen ja vielä huominen - Kultahippu.com

Reissusta kotiin

Puoltoista viikkoa sitten meän pieni perhe pakkas kimpsunsa ja kampsunsa ja ajeli Tornioon viemään Iinestä hoitoon. Hyvin nukutun yön jälkeen - Vivalahenni.blogspot.com

Terveisiä Tukholmasta

Mie, hellu ja yllärinä buukattu risteily Tukholmaan.♡ - Vivalahenni.blogspot.com

Posio-reissu

Käytiin mieheni mummolassa Posiolla pitkästä aikaa kylästelemässä. Parasta oli:♥ mummon ruoat♥ Pentikmäki ja ostokset♥ ihanat ilmat♥ - Vivalahenni.blogspot.com

Päivä Tallinnassa

Viikko sitten lauantaiaamuna lähti juna Rovaniemeltä kohti Helsinkiä, minä ja Minni kyydissään. Kemistä nappasimme nuoremman isosiskoni sekä t - Vivalahenni.blogspot.com

VOISIHAN SINNE VAIKKA MUUTTAA

Terkkuja yhdestä lempparikaupungistani! Tiistai-aamuna soi herätyskello ennen puoli viittä ja silmät ristissä matkustin lentokentälle, j - Mamigogo.indiedays.com

Reissupäiväkirja 4: reissusta kotiin

Ihanaa olla kotona viimein!8 päivää tuli Minnin kanssa reissattua ja paljon nähtyä: seikkailua linnanmäellä, lentämistä lentokoneella, shoppa - Vivalahenni.blogspot.com

YSTÄVYKSET TUTTIFRUTISSA

Onko monelle lukijalle jo tuttu verkkolehti Tuttifrutti Magazine? Se on siis ilmainen perheellisille suunnattu lifestyle-lehti netissä. Sieltä löyt - Mamigogo.blogspot.com

Terkkuja Posiolta!

Terveisiä Posiolta!Posiolla oltiin muutama päivä viettämässä joulua ja lauantaina eli tänään ajeltiin Tornioon. Oli ihanaa pitkästä aikaa v - Vivalahenni.blogspot.com

Lihaa, verta ja taidetta

Viikonloppu vierähti taas Posion kauniissa maisemissa. Päivisin mie kirjoittelin kouluesseetä, samalla kun Lauri oli metsästysporukan kanssa hirvi - Vivalahenni.blogspot.com

Syyskuun loppu & Posio

Viikonloppu vietettiin Laurin mummolassa Posiolla. Syksy oli saapunu myös sinne jo ihan kunnolla ja osa puista oli ihan lehettömiä. Päivisin ku mi - Vivalahenni.blogspot.com

10:n kuvan haaste

Tällaisen haasteen sain muutama päivä sitten Annastiinalta: "Kerro kymmenellä kuvalla, mistä aineksista sinun blogisi on tehty. On haastav - Vivalahenni.blogspot.com

Roi - Tornio - Oulu - Tornio - Roi

Viikko sitten torstaina lähettiin viikon mittaselle reissulle Tornioon ja Ouluun. Ouluun matkattiin perjantaina ja takas Tornioon ajeltiin sunnuntain - Vivalahenni.blogspot.com

Polttarit @ Tallinna

Ihan aluksi kiitos teille kaikille,jotka jaksatte aina ilahduttaa kommenteillanne.Ilman vuorovaikutusta tätä olisi huomattavastitylsempää tehdä!O - Kultahippu.com

Aland in my heart

Lähdimme perjantai-aamuna kohti Ahvenanmaata,itselle jo ehkä hieman liiankin tutuksi tulleella Viking Linella :)..Tällä tarkoitan sitä, että ole - Kultahippu.com

Muumimaailmassa`12

Tovi on jo vierähtänyt tästä Ahvenanmaan ja muumimaailmanreissusta, mutta näiden kuvien karsiminen tänneon joka kerta yhtä vaikeaa :)..Ja minä - Kultahippu.com

Mökkeilyä

Olipas vaan kiva käyä mökkeilemässä Posiolla pitkästä aikaa! Kalasteltiin, soudeltiin, paistettiin makkaraa ja rentouduttiin. Luonnon keskell� - Vivalahenni.blogspot.com