Tallinna reseptit

45 reseptiä haulla tallinna

30 KUVAA & MUUTAMA VINKKI TALLINNAAN

Me pähkäiltiin, että olisi kiva tehdä vielä jotain kun miehellä oli lomaa ja päätettiin lähteä muutamaksi yöksi Tallinnaan. Lähdettiin kes - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

TAI BOH – PSYKEDEELINEN FUUSIOAASIALAINEN TALLINNASSA

Suuntasimme ihanimman Kokit ja potit -Hannelen kanssa pienelle ruokamatkalle Viroon. Olemme nyt taianomaisessa NamiNamastessa Muhun saarella ihastutta - Hannansoppa.com

Pari erinomaista Tallinnan ravintolasuositusta!

Kävin toukokuun alussa (juuri kun helteet alkoivat) Tallinnassa bissefestareilla ja kerrankin minulla oli myös aikaa vähän hengailla ja katsastaa - Punavuorigourmet.blogspot.com

Lähiruokaa Virosta ja nokkosletut virolaisesta nokkosjauheesta

Kevään Gastro-messujen yhteydessä Viron suurlähetystö yhdessä Viron maaseutuministeriön ja noin kolmenkymmenen virolaisen elintarvikeyrityksen - Epatrendikasruokablogi.blogspot.com

IHANA MINILOMA TALLINNASSA

Miehellä oli maaliskuun alussa viikon talviloma, josta me vietimme kolme päivää Tallinnassa. Voi että miten hyvää teki päästä vähän uusiin - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

Vegaanin Tallinna

Mihin vegaanin kannattaa suunnata Tallinnassa syömään? Tässä pikaopas etelänaapuriin! Vietimme juuri parin päivän miniloman Tallinnassa. Yritt - Chocochili.net

yksi olut!

Yksi olut!

tallinna sur mosaic Ehkä Virossa on sittenkin jotain syytä käydä, vanhan perinteinen syy viinaralli mutta päivitettynä. Lastenvaunujen kanssa Ub - Vivaciabatta.blogspot.com

ILLALLINEN @ ART PRIORI

Taannoinen Tallinnan pressimatka päätettiin elämykselliseen illalliseen Art Priorissa. Ravintola sijaitsee vanhassa goottilaistyylisessä rakennuks - Hannansoppa.com

Uusi hyvä ravintola Tallinnassa = Väike

Palasin juuri työmatkalta Tallinnasta. Päivän aikana lounassuunnitelmat menivät yllättäen uusiksi. Onneksi ihana työkaverini oli juuri ollut Ta - Yllapito.maku.fi

Kurkistuksia kulinaristin Tallinnaan

Me suomalaiset olemme onnekkaita. Vain lyhyen laivamatkan takana, ihan suorastaan kiven heiton päässä sijaitsee monipuolinen, kiinnostava maa, j - Jotainmaukasta.fi

VAHVA SUOSITUS: TULJAK, TALLINNA

PRESSIMATKA Palasin maanantaiyönä Viron suurlähetystön järjestämältä pressimatkalta Tallinnasta.  Parin päivän reissu piti sisällään mi - Hannansoppa.com

Illallinen auringonlaskun aikaan, Tallinnan Teletorn

Yhteistyössä ravintola Teletorn. Toukokuun viimeisenä viikonloppuna hyppäsimme perjantaina töiden jälkeen noin 15 työkaverin kanssa tilataksiin - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

MISSÄ ME NYT TAAS OLLAAN

Ennen kun sain edes purettua viime viikonlopun reissun kamoja, pakattiin jo uudestaan eri laukkuun ja lähdettiin poikien kanssa yöksi Tallinnaan. - Mamigogo.indiedays.com

tallinna dagens

Tallinna dagens

Vielä hetkeksi takaisin Tallinnaan… päivänasukuvien myötä. Tosin myös kuvia taloista, kylteistä ja kujista olisi vaikka ja kuinka jäljel - Divaaniblogit.fi

Tallinn in my mind

Eilen vietin täydellisen kesäpäivän Tallinnassa, kera maailman parhaan äiskäni. Miten ihana onkaan viettää päivä ilman mitään sen suurempa - Violan.bellablogit.fi

Tallinna colors

Viikonloppu Tallinnassa oli vielä paljon odotuksiakin parempi. Ei vähiten siksi, että aurinko paistoi reissun jokaisena päivänä. Ensimmäisenä - Sannitrishin.bellablogit.fi

Tallinnan ravintolat: Ribe & Fabrik

Monet teistä tietävät mun luuhaavan lahden toisella puolella suhteellisen tiuhaan ja retkien saldoa on näkynyt välillä täällä bloginkin puole - Laurantahti.blogspot.com

Ravintola Ribe, Tallinna

Yhteistyössä WFT Helsinki, joka kustansi meille kahden hengen kolmen ruokalajin lounaan Ribe-ravintolassa Tallinnassa. Matkat maksoimme itse. Saimme - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Joulukalenteri 21: Terveiset Tallinnasta

Katsotaanpa miten postauksen kirjoittaminen onnistuu kännykällä Tallinnan laivalta. Eilen menimme nukkumaan hieman normaalia aikaisemm - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Joulumarkkinat ja -torit

Joulussa yksi suosikkiasiani on kaikki ihanat ja tunnelmalliset joulutorit ja markkinat. On ihana tunnelmoida pienessä pakkasessa (tai räntäsateess - Kotihippijaleipuri.blogspot.com

Tallinnassa suklaaostoksilla

Kävinpä syyslomallani ensimmäistä kertaa (!) Tallinnassa, ja koska reissu oli melko suunnittelematon ja varasimme sekä laivaliput ja hotellin ede - Yllapito.maku.fi

Romanttinen viikonloppu Tallinnassa

Vietimme koko viime viikonlopun kahdestaan mieheni kanssa Tallinnassa. Edellisestä viikonloppulomasta kahden kesken olikin kulunut aikaa jo 5 vuotta - Yllapito.maku.fi

TALLINNA

Oltiin viime viikolla pienellä bloggari -ja toimittajaporukalla tutustumassa lähemmin Helsinki Design Weekin ja Tallinnan Design Nightin yhteisty� - Mamigogo.indiedays.com

Päiväretki Tallinnaan

Halusin tehdä tyttöjen kanssa jotain mukavaa ennen koulun alkua ja niinpä lähdimme viettämään päivää Tallinnaan. Kuin kirsikaksi kakun pää - Suklaamarenki.blogspot.com

Tähden katuruokavinkit Tallinnaan

Joku saattoi Instagramista huomatakin, että olin viime viikonloppuna poikasten kanssa minilomalla rakkaassa etelänkaupungissani. Samaan aikaan kun S - Laurantahti.blogspot.com

Ikea Duktig -projekti

Minni sai äidiltäni joululahjaksi Ikea Duktig-keittiön.Koska keittiö on vähän ankea ja tylsä sellaisenaan, halusin ehdottomasti muokata sitä. - Vivalahenni.blogspot.com

Ihana, erilainen Tallinna

Pääsimme apukokin kanssa matkaamaan Tallinnaan huhtikuussa, eli jo monta viikkoa sitten mutta en ole ehtinyt vielä tätä kirjoitusta blogiin asti - Maku.fi

Pääsimme apukokin kanssa matkaamaan Tallinnaan huhtikuussa, eli jo monta viikkoa sitten mutta en ole ehtinyt vielä tätä kirjoitusta blogiin asti - Yllapito.maku.fi

Ravintola Salt, Tallinna

Tallinna on kaikille tuttu, mutta kaikki hienot edulliset ravintolat ja ravintolatarjonta ei ole. Tässä on jälleen yksi hyvä syy matkustaa pienell - Habanerokitchen.com

TALLINNAN PARHAAT RAVINTOLAT - FOODBLOGGERS' CHOISE

Blogiringin pääkonttorin suunnittelupäivänä seilasimme känniturrit seuranamme lahden yli Tallinnaan. Mustat pilvet vaanivat taivaanrannassa, mut - Liemessa.blogspot.com

Talvinen Tallinna – Hehkuviiniä ja joulutunnelmaa

Vietimme osan joulusta Tallinnassa, jonka keskipisteenä oli Raatihuoneentorin joulumarkkinat.Vaikka talvisista markkinoista ei muuten pitäisikään, - Jokihakakokkaa.blogspot.com

Päivä Tallinnassa

Viikko sitten lauantaiaamuna lähti juna Rovaniemeltä kohti Helsinkiä, minä ja Minni kyydissään. Kemistä nappasimme nuoremman isosiskoni sekä t - Vivalahenni.blogspot.com

TYTÖT TAHTOO PITÄÄ HAUSKAA

Ja hauskaa pidettiin. Suhautimme tyttöjen kanssa Tallinnaan viime perjantaina yhden yön reissulle, vähän niinkuin juhlimaan Tytin alkanutta lomaa, - Hannansoppa.com

Viron kesälomareissu 2014

Kartta Gooogle MapsTeimme tänä kesänä viiden täyden päivän reissun Viroon. Varasimme lautan ja majoitukset muutamia viikkoja ennen matkaa. Mies - Sauvajyvanen.blogspot.com

Vinkit Tallinnaan - Tähti suosittelee: ravintolat, kahvilat,kirpputorit & second handit

Lendav TaldrikIhana kesä ja lämpö on viimein täällä, mahtavaa! Mä onnekkaana lomailin jo muutaman viikon ja toisen niistä vietin rakkaassa ete - Laurantahti.blogspot.com

Edulliset risteilyt, laivamatkat, hotellipaketit

Kimpassa Tallinnaan ja Viinarallista kaikki hyöty irti, edulliset laivamatkat!Edullisimmat laivamatkat ja risteilyt. Turusta Tukholmaan laivamatkat j - Habanerokitchen.com

Vegan Restoran V

Piipahdin pikavisiitillä Tallinnassa ja samalla testaamassa juuri kaupunkiin avatun vegaaniravintolan. Vegan Restoran V sijaitsee aivan Tallinnan van - Chocochili.net

Vinkkejä Pärnuun?

Onkohan siellä ruudun toisella puolella kokeneita Viron kävijöitä? Tallinna on meillekin aika tuttu, mutta nyt lähdemme Vappua ja hulinaa pakoon - Kotihippijaleipuri.blogspot.com

Von Krahli Aed - edullista tunnelmointia

allinnan vanhasta kaupungista löytyy vieläkin hinta-laatua ravintoloiden suhteen. Von Krahli Aed tarjoaa virolaiseen ruokaperinteestä innoitettua b - Reseptitaivas.fi

Restoran Cru, Tallinna

Mustaa suolaa ja vadelmatomua talven keskellä, tyylikkästi keskiaikaisessa miljöössä. Ravintola Cru, Viru 8 Tallinna.Piipahdettiin pikaisesti jou - Pataporisee.blogspot.com

Tallinnassa

Vietimme pitkän viikonlopun aina mukavassa Tallinnassa mukulakiviä tallaten. Marraskuun harmaudessa kaupunki ei ehkä ole kauneimmillaan, mutta Tall - Jokihakakokkaa.blogspot.com

Pottua, possua ja pilsneriä - Gdanskin ravintoloissa

Puolan retken maukkaimmat sapuskat taidettiin syödä tässä pienessä ja kodikkaassa italialaisessa, Fellinissä. Ilta oli sangen lämmin ja ravinto - Soppakellari.blogspot.com

PIKAREISSU TALLINNAAN

Piipahdimme työkavereiden kanssa juhlimassa Silja Europalla, Tallinnaankin olot sallivat onneksi. Oikeastaan reissu oli minun ja Villen osalta - Hunajaista.bellablogit.fi

Polttarit @ Tallinna

Ihan aluksi kiitos teille kaikille,jotka jaksatte aina ilahduttaa kommenteillanne.Ilman vuorovaikutusta tätä olisi huomattavastitylsempää tehdä!O - Kultahippu.com