Synttärimatkan päivä 7, Amed: Huikeat näkymät merenpinnan molemmin puolin!

Meanwhileinlongfield.wordpress.com   sunnuntai 22. helmikuuta 2015 07:30

Matkapäiväkirja 11. 10. 2014 Tänä aamuna heräsimme elävinä Mundukista, jee! Ötökät, liskot eivätkä hämähäkit olleet päässeet yöllä kimppuumme ollenkaan. Pakkasimme vähän rojuja kasaan ennen kuin menimme Puri Lumbung -hotellin aamupalalle. Hotellin ravintolasta avautui lumoavat näkymät yli Mundukin – vehreää oli sil…

Lue resepti: Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Ainekset

• muna

Herkuttelu Liikunta Matkailu Puutarha ja kasvit Ravintolat Ruoka Valokuvaus

Synttärimatkan päivä 12, Nusa Lembongan: Snorklausta, hyvää ruokaa ja leffa tähtitaivaan alla

Me ollaan edetty jo toiseksi viimeiseen postaukseen viime lokakuun reissulta. Vauhti on ollut kohtalaisen hidas, joten nyt on pakko ottaa loppukiri, j Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Synttärimatkan päivä 4: Siirtyminen Ubudin viidakkohotelliin

Singaporen överipäivä on takana ja nyt matka jatkuu kohti Balia, jota kiertelimme puolentoista viikon ajan. Jätimme tietoisesti Balin turistirysät väl Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Synttärimatkan päivä 10, Nusa Lembongan: TS Hut Lembongan ja esimakua Devil’s Tearsin tyrskyistä

Matkapäiväkirja 14.10.2014 Tiistaina matka jatkui kohti reissun viimeistä määränpäätä – Nusa Lembongania. Pienellä ja idyllisellä Baliin kuuluva Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Synttärimatkan päivä 9, Amed: Kalastajien kotiinpaluu, Pura Lempuyang ja Tirtta Gangga

Matkapäiväkirja 13.10.2014 Aamulla heräsimme jo ennen seitsemää herätyskellon soittoon, sillä halusimme käydä katselemassa kotirantaan palaavia kalast Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Synttärimatkan päivä 6: Kakkakahvi, Jatiluwih, Batukaru ja Munduk vesiputouksineen

Nyt jatketaan synttärimatkaa, johan tässä tulikin reissupostausten osalta pienehkö tauko. Viides matkapäivä vietettiin Ubudissa, ja siihen kuului aina Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Synttärimatkan päivä 8, Amed: Snorklausta ja maailman paras jälkiruoka

Matkapäiväkirja 12.10.2014 Herättyämme saimme heti ihailla upeita maisemia merelle suoraan sängystä. Kannatti jättää huoneen lasiseinän verhot edellis Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Synttärimatkan päivä 11, Nusa Lembongan: Devil’s Tears, Mushroom Beach ja skootterilla ajelua

Lokakuisen reissun matkapostaukset ovat hieman venähtäneet.. Hups. Mutta nyt ei olisi enää kuin pari päivää jäljellä! Tällä kertaa vietetään rentoa pä Meanwhileinlongfield.wordpress.com