Airbnb reseptit

27 reseptiä haulla airbnb

3 ravintolasuositusta Etelä-Toscanaan

Toscanan kumpuileva viini- ja oliivitarhojen vuorotahtisuus ja upea italialainen ruoka on vain parin tunnin päässä Rooman lentokentältä. Eteläin - Kokitjapotit.fi

MORRIS & BELLA – RAVINTOLAVINKKI AMSTERDAMIIN

It starts with vegetables. Morris & Bella on amsterdamilainen ravintola, jonka menu pohjaa kasviksiin. Saimme vinkin tästä ihastuttavasta ravint - Hannansoppa.com

Miksi asua airbnb:ssä?

Ennen epäkiinnostavin osa ulkomaanmatkaa oli aina yöpyminen. Koska hotelli ovat kuitenkin samanlaisia kaikkialla.Sen jälkeen kun on Airbnb on tullu - Punavuorigourmet.blogspot.com

BAR CENTRAAL – RAVINTOLAVINKKI AMSTERDAMIIN

Olimme mieheni kanssa lemmenlomalla Amsterdamissa heinäkuussa – ekaa kertaa kaksin sitten muksujen syntymän yli kolme vuotta sitten. Voin kert - Hannansoppa.com

FEELING ROME

Kesäkuun alussa suuntasimme kahden ja puolen viikon pizzamatkalle Italiaan. Siihen asti kun saan suuren pizzapostauksen uunista ulos, ajattelin jakaa - Liemessa.fi

Gardajärvi – miniloman parhaat ravintolat ja jäätelöbaarit

Garda on yksi Euroopan tunnetuimmista järvistä – heti Kallaveden jälkeen, tietenkin. Italian suurin ja kirkkaudessaan upean hehkuvan Gardajärven - Kokitjapotit.fi

onnistunut löytö Airbnb:sta

Onnistunut löytö Airbnb:sta

Sunnuntai-iltaa, ja samalla loman viimeistä sellaista. Reissupyykit miltei pestynä ja siinä sivussa kotikin raivattuna. Vietettyämme viikon mitä - Idealista.fi

ÄIDIN HERMOLOMA

Moni perhe suuntaa tällä hetkellä hiihtolomareissuun. Niin mekin. Nirso ja lapset astelivat eilen aamulla Kööpenhaminan koneeseen ja katselin ve - Liemessa.fi

LEGOLAND - SINNE JA TAKAISIN

Jokin Tanskassa kiehtoo minua. Nostalgisina muistan lapsuuden telttareissut, shoppailut Strögetillä (onko se tanskalainen vinoviiva o lopetettu?) ma - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

MURTOVARKAITA, TALOVAHTEJA JA LUVATTOMIA KOTIBILEITÄ

Kenellekään ei tarvitse varmasti enää muistutella ettei matkoistaan ei somessa kannata kailottaa kovin kuuluvasti mahdollisten murtovarkaiden ta - Mamigogo.indiedays.com

5 vinkkiä Lissaboniin

Euroopan lounaiskolkassa sijaitseva Lissabon on kaupunki, joka hurmaa värikkäästi kaakeloiduilla taloilla, rennolla tunnelmalla ja romanttisen r� - Kokitjapotit.blogspot.com

FEELING STOCKHOLM

Pieni jännitysmomentti tuossa viisi päivää ennen Tukholman matkaa. Vuokraemäntämme sattui kysymään monelta lentomme on perillä Tukholmassa pi - Liemessa.fi

Viikonloppu Amsterdamissa

Tunnelmia lempikaupungistani. Aloitin kirjoittamaan tätä postausta lauantaiaamuna. Keitin Airbnb-kämppämme keittiössä kupposen kahvia ja aloin - Chocochili.net

James Bondi

Australiaan on saavuttu turvallisesti ja täyspäiväinen löhöily sekä herkuttelu on alkanut. AirBnB kämppä suoraan Bondi Beachin nurkilta ei mai - Yllapito.maku.fi

FEELING COPENHAGEN

Muutaman päivän radiohiljaisuuteen on kolme syytä: joulu, blogin uuden ulkoasun ja blogialustan tekninen säätäminen ja joulun jälkeinen jo peri - Liemessa.fi

Istria mielessäin

Viime viikolla haistateltiin pitkät Suomen kesälle ja lähdimme viikoksi nauttimaan Adrianmeren auringosta Kroatiaan. Suunnitelma oli yksinkertaine - Yllapito.maku.fi

Aina aurinkoinen Ruisrock!

En ole ikinä ollut mikää kummoinen festarikävijä. Siksi on hyvä, että välillä joutuu työkseen tekemään sellaista, mika vie pois omalta muk - Punavuorigourmet.blogspot.com

LASTEN KANSSA RAVINTOLASSA - 10 VINKKIÄ

Lapset ovat samat, mutta ravintolakokemukset lastemme kanssa vaihtelevat kauhukertomuksista mukavaan yhdessäoloon. Joskus mietin miten helppoa olisik - Liemessa.blogspot.com

FEELING AMSTERDAM

Olemme se perhe, joka ei ammu papatin papattia ja lähtee Ruotsin risteilylle ainoastaan välttääkseen uuden vuoden raketit. Lapset kulkevat aaton a - Liemessa.blogspot.com

RIIAN RAVINTOLAT

Joskus asiat vaan loksahtavat paikalleen. Olin vatuloinut kesälomamatkamme kanssa, jonka alunperin piti suuntautua Amsterdamiin. Välissä kööpenha - Liemessa.blogspot.com

MATKAVINKIT TAMPEREELLE

Tampere on onnistunut pysymään kovin hajuttomana ja mauttomana. Pohjatietoni Tampereen reissulle olivat olemattomat - voimme syyttää yleissivistyk - Liemessa.blogspot.com

Cavaleiro da Confraria do Vinho do Porto

Viikko sitten pakkasimme perheen kanssa juhlavaatteet ja tanssikengät matkalaukkuun ja otimme suunnan kohti Portugalia. Arvostettu Confraria do Vinho - Yllapito.maku.fi

Ihana keväinen Köpenhamina!

Kävimme Tanskan mielenkiintoisimmassa oluttapahtumassa (klik). Samalla fiilistelimme Vappua ja keväistä Kööpenhaminaa. Tällä kertaa vietimme ai - Punavuorigourmet.blogspot.com

Kuvia Italiasta

Italiassa on painettu tukka putkella kohta pari viikkoa. Concours Mondial viinikilpailun jälkeen meitsi paineli Venetsiaan, missä pyörittiin pari p - Maku.fi

Italiassa on painettu tukka putkella kohta pari viikkoa. Concours Mondial viinikilpailun jälkeen meitsi paineli Venetsiaan, missä pyörittiin pari p - Yllapito.maku.fi

PAKOMATKALLA - PORVOON VINKIT

Olemme se ilonpilaaja perhe, joka ei kestä pauketta, ei osta papatin papattia, pitää suojalasit päässä uskaltautuessaan ulos roskakatokselle, ei - Liemessa.blogspot.com

TÄMÄN JÄLKEEN ET ENÄÄ KOSKAAN YÖVY HOTELLISSA - KATSO KUVAT!

Iltapäivälehtimäisen klikkikalastuksen on pakko toimia. Ja toimihan se jos luet tätä. Omalta kohdaltani voin surutta ilmoittaa että en enää ko - Liemessa.blogspot.com