Laivalla reseptit

60 reseptiä haulla laivalla

JUOMIA JUHLAAN JA ARKEEN (ilman alkoholia)

Tämä kuva saat mut todella hyvälle tuulelle joka kerta. Siinä on ihan koko perheen boolia juhlapöydän katseenvangitsijana, yksinkertainen, mutta - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Sieni-iloittelua Punkaharjulla

Viikonlopun sieninäyttelyäMinä olin jo pidempään miettinyt Hotelli Punkaharjun sieniristeilylle tai sieniviikonloppuun osallistumista, ehkä olin - Sauvajyvanen.blogspot.com

HERKULLINEN JOULU: KERMAINEN GRAAVISIIKA

Luukku 11Kaikki äitini reseptiTHerkullinen jouluIhmettelen suuresti kuinka kermainen graavisiika eli kermasiika ei ole vallannut kaikkien joulu- (ja - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Ruoka- ja juoma-aktiviteettien Ahvenanmaa - Vastuullista matkailua

Kaupallinen yhteistyö Visit Åland ja Silja Line Kuulutko sinä niihin matkailijoihin, jotka ovat käyneet Ahvenanmaalla, mutta eivät sittenkään? - Tinskunkeittiossa.fi

resepti

Resepti

Laivalla oli huolehdittu hyvin kananmuna-allergikon ruoat. Kuvassa vegaaninen grillattu kukkakaali -annos.Kesäloma on kohta lusittu ja neljä viikkoa - Kokkaavaisi.blogspot.com

TAAPEROIDEN KANSSA MERILLÄ JA SKEPPSHOLMENISSA

Kaupallinen yhteistyö: Asennemedia & Silja Line Meistä on kivaa reissata skidien kanssa niin koti-Suomessa kuin ulkomaillakin. Huhtikuu onkin ol - Hannansoppa.com

resepti

Resepti

Saimme kutsun ruokablogini kautta koko perheelle Hoplopsteriin, kuten saimme aikaisemmin jo Fazerilaan. Olimme vaimoni kanssa aikaisemmin puhuneet ett - Kokkaavaisi.blogspot.com

PALLOMERTA JA LIHAPULLIA – ELI LASTEN KANSSA LAIVALLA

Kaupallinen yhteistyö: Tallink Silja & Asennemedia Lähdimme isänpäiväbrunssin jälkeen pienelle syysretkelle, risteilylle Tukholmaan. Ihan en - Hannansoppa.com

ELÄVIEN RAPUJEN KÄSITTELY

Vuosikausia olen pitänyt rapujuhlia turvautuen kiinalaisiin tai espanjalaisiin pakasterapuihin. Noiden juhlien tunnelmaa ja elämyksellisyyttä ei pi - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Rapujuhlat akvaviitilla

Rakastan rapujuhlia. Laulua, rapuja ja snapsia. En juo tiukkaa viinaa yleensä, paitsi ravuille laulaessa.Tällä kertaa pääsin juhlimaan rapuja akv - Punavuorigourmet.blogspot.com

♥ Pärnun miniloma

Loman jälkeinen pyykkivuori on selätetty ja uutta reissua on jo alettu suunnittelemaan, mutta palataan nyt hetkeksi näihin lomakuviin myös tääll - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

VELJEKSET KERTOVAT

Kaapo: Elvis on aika useesti tosi kiva. Me leikitään ja pelaillaan yhdessä. Siis videopelejä. Ollaan matkusteltu paljon, ainakin Espanjassa, Tha - Mamigogo.indiedays.com

VUODEN VIIMEINEN VIIKKOMENU

Vuoden viimeisenä viikkona on usein sellainen huojentunut fiilis. Joulukiireet ovat ohi ja uusi vuosi alkaimisillaan. Uuden vuoden lupauksia en kovas - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Miniloma Tallinnassa

Kävimme viikonloppuna pienellä tyttöjen minilomalla Tallinnassa. Lähdimme aamun ensimmäisellä laivalla ja palasimme seuraavan illan viimeisell - Lillatirlittan.com

Kävimme viikonloppuna pienellä tyttöjen minilomalla Tallinnassa. Lähdimme aamun ensimmäisellä laivalla ja palasimme seuraavan illan viimeisell - Lilla-tirlittan.blogspot.com

BRIGADEIROS - UUDET VAATTEET

Jo on taas aika, että tämä blogi jakaa ulos jotakin suloisen makeaa. Koska tämä vuosi oli Olympialaisten myötä Brasilian vuosi, olkoon makiakin - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Illallinen auringonlaskun aikaan, Tallinnan Teletorn

Yhteistyössä ravintola Teletorn. Toukokuun viimeisenä viikonloppuna hyppäsimme perjantaina töiden jälkeen noin 15 työkaverin kanssa tilataksiin - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Lakritsifestivaalit 2016, Stokholma

lakunenähämäysInternetistä soitettiin ja kysyttiin miten ois Viikkarilla lakufestareille siihen Glubenin viereen. Laivaan lastatiin minä, Heidi, - Vivaciabatta.blogspot.com

SKIDIT RISTEILEMÄSSÄ

En ole itse mikään kovin suuri risteilylaivojen fani ja viime vuosina laivoilla onkin tultu käytyä vain ja ainoastaan sen takia, että lapset ty - Mamigogo.indiedays.com

Auringon noususta auringon laskuun

Tänään ollaan vietetty viimeistä lomapäivää todella aurinkoisissa merkeissä. Mittari kipusi auringossa niinkin huikeisiin lukemiin kuin +10 as - Suklaamarenki.blogspot.com

HEMAVAN TÄRNÄBY

Kotomatkalla pelattiin peliä, jossa kunkin piti listata aina kolme parasta asiaa reissussa, tekemistä, syömistä yms. kunhan muut olivat ensin esit - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Rapujuhlarohkaistus

Rapujuhlat ovat ihana traditio. Kerran kesässä repertuaarissa ainakin. Jos et ole vielä kokeillut, niin muutama rohkaisun sana.RavutJos olet super - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Risteillen Tukholmaan

Kaupallinen yhteistyö: Silja Line Aamiaisen näköala ei ollut ollenkaan hassumpi aloitus lomapäivälle. Risteilimme B:n kanssa Silja Symphonylla T - Yllapito.maku.fi

Merellä herkuttelemassa

Kaupallinen yhteistyö: yhteistyössä Tallink SiljaMoni, joka seuraa blogia Instagramissa, saattoi huomata että kaappasin Silja Linen Instagram-tili - Yllapito.maku.fi

Videopäiväkirja Cinque Terrestä

Eilen oli kyllä ehdottomasti tämän loman rankin, mutta myös upein päivä! Patikoimme herra Longfieldin kanssa 17 kilometriä, läpi neljän Cinqu - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Gotlanti - täydellinen kesälomakohde

Olen käynyt Gotlannissa nyt kahdesti ja jokainen saarella vietetty hetki on saanut minut viehättymään saaresta enemmän. Toukokuisena viikonloppun - Kokitjapotit.blogspot.com

Gotlanti

Gotlanti. Jospa vain pistän silmät kiinni ja muistelen ja kerron. Joskus mieleen jäävät hassut yksityiskohdat, toisinaan hauskat sattumukset. Yhd - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Ihana, erilainen Tallinna

Pääsimme apukokin kanssa matkaamaan Tallinnaan huhtikuussa, eli jo monta viikkoa sitten mutta en ole ehtinyt vielä tätä kirjoitusta blogiin asti - Maku.fi

Pääsimme apukokin kanssa matkaamaan Tallinnaan huhtikuussa, eli jo monta viikkoa sitten mutta en ole ehtinyt vielä tätä kirjoitusta blogiin asti - Yllapito.maku.fi

Pääsiäisperinteitä lapsilleni

Ihania pääsiäsimuistoja lapsuudestani. Pieniä välähdyksiä ja muistikuvia ja mieleenpainuneita perinteitä. Aika usein mummolasta. Mummolassa te - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Yö saariston on, sumutorven alla unohtumaton

Baltic Princess seilailee iltalähdöllä Tukholmaa kohti ja lähtee Turun satamasta 20.15. Jos minulta kysytään niin hieman myöhään, jos tarkoit - Polkkapossu.blogspot.com

12 VINKKIÄ LASTEN KANSSA MATKUSTAMISEEN

Olen pitkään jo lupaillut postausta vinkeistä lasten kanssa matkustamiseen. Me olemme poikien kanssa matkustelleet jonkin verran, lentokoneella, la - Mamigogo.indiedays.com

Olen pitkään jo lupaillut postausta vinkeistä lasten kanssa matkustamiseen. Me olemme poikien kanssa matkustelleet jonkin verran, lentokoneella, la - Mamigogo.blogspot.com

Haastetta kehiin

Sain Nonnulasta niin mielenkiintoisen (ja oikeasti haastavan) haasteen, että päätin oikein tarttua siihen! :)Eli homma menee lyhykäisyydessään n - Nannenturinat.blogspot.com

Edulliset risteilyt, laivamatkat, hotellipaketit

Kimpassa Tallinnaan ja Viinarallista kaikki hyöty irti, edulliset laivamatkat!Edullisimmat laivamatkat ja risteilyt. Turusta Tukholmaan laivamatkat j - Habanerokitchen.com

KAUNIS JA KIINNOSTAVA TARTTO

Olimme viime viikolla tutustumassa Tarttoon, se olikin ensimmäinen kerta kun kävin Virossa Tallinnan ulkopuolella. Tykästyimme kaikki kauniiseen ja - Mamigogo.blogspot.com

Gotlanti 2014, osa 1

Reissusta selvitty kuta kuinkin yhtenä kappaleena!! Ja väsyneinä mutta niiiiin onnellisina! - Nannenturinat.blogspot.com

Anna aaltojen maustaa arki

Vietin viime kuussa muutaman kevyen hetken keinuvissa tunnelmissa Viking Gracella laivayhtiön vieraana. Olen toki pistäytynyt kyseisellä purkilla a - Polkkapossu.blogspot.com

Södermalmista Suomenlinnaan

En ole parin viime vuoden aikana ennättänyt juurikaan lukea blogin sähköposteja saati sitten reissata kutsujen takia, mutta nyt tuli tarjous, jost - Pastanjauhantaa.blogspot.com

Haggiksesta kasvispastaan

Vietimme pääsiäistä ystävien kera Skotlannissa, ihastuttavassa Edinburghissa. Lammas jäi tänä pääsiäisenä syömättä, sillä juuri sinä - Kokkeillaan.blogspot.com

Hull Bay & Nantasket Beach

Tuossa Fall River -postauksessa mainitsin Quincyn, jossa USS Massachusetts oli valmistettu. Ajelimme viikonloppuna Quincyn läpi, kun halusimme käyd - Toukokuuntytto.blogspot.com

Turkkilainen katkarapupaistos - karides güvec

Tässä taannoin tein päätöksen, että huomenna syödään katkarapuja. Näin ihan sen takia, että niitä tulee syötyä tosi harvoin. Muutama kat - Kanapeet.blogspot.com

Jauheliha-munakasrulla (gluteeniton)

Onpas taas aikaa edellisestä päivityksestä. On ollut jotenkin niin väsy olo, vaikka käytiin ihan laivalla saakka rentoutumassa viime viikolla. Ta - Nannenturinat.blogspot.com

LAIVALLA

Jaksoiko kone raksuttaa kaikki kuvat auki? Kuten jo aiemmin kerroin, olimme Riikan perheen kanssa Ruotsin risteilyllä viime viikolla. Riikka kerto - Mamigogo.blogspot.com

Käytiin Tukholmassa

Vaikka muu Suomi näyttää palanneen töihin joululomilta, me jatkamme lomailua vielä määrittämättömän ajan. Friikun arki jne... Viime viikoll - Kotihippijaleipuri.blogspot.com

Macaron Ladurée, Stockholm

Moikka ja makeat macarons-terkkuset Laduréesta! Olin syyslomalla äidin kanssa päivän visiitillä tuolla pikku-Atlantin toisella puolella aka Ruots - Taikakaulin.blogspot.com

MUKSUMAANANTAI (OSA2)

Kerroin eilen viimeviikkoisesta retkestämme Tukholmaan, Siljan muksumaanantai-lähdöllä. Perinteiseen päivä Tukholmassa risteilyymme mahtuu pal - Mamigogo.blogspot.com

MUKSUMAANANTAI (OSA1)

Noniin, nyt vihdoin sitä juttua hauskasta reissustamme oi mutsi mutsin Elsan perheen kanssa ruotsiin! Kun matkassa oli kaksi yksivuotiasta ja yksi - Mamigogo.blogspot.com

KOMPAKTIT MATKAKUMPPANIT

Ratasasiaa taas tässä terve! Blogia ainakin pidempää seuranneet ja lastentarvikkeista, kuten rattaista, kiinnostuneet tietävätkin enemm - Mamigogo.blogspot.com

Lelumania

Viikonloppuna siivoiltiin lasten lelukaappeja ja melkoinen läjä vanhoja leluja lähti kiertoon. Suuressa kaveripiirissä on se hyvä puoli, että ai - Valkoisetunelmat.blogspot.com

Joulun taikaa

Mikä tekee teidän joulusta joulun?Minun joulusta joulun tekee loma, perhe, ystävät sekä rauhoittuminen ja rauhallinen oleminen.Myös moni muu asi - Vivalahenni.blogspot.com

MATKAHAAVEITA

Vaikka tähän marraskuun alkuun on jopa mahtunut erikoisia, aurinkoisia päiviä niin onhan tämä oikeasti todella ankeaa aikaa. Pimeää pimeää p - Mamigogo.blogspot.com

Tukholma

Oj oj mä sanon että friskasi meri-ilma kivasti väsyneen mamma-raadon naamaa, kun kompuroin lasten kanssa silmäpussit kolmekiloisina laivalta kohti - Tyylisuuntauksia.blogspot.com

Paatissa pailaamassa

Laivalla oli 70's-teema ja hieno ABBA-show mennen tullen. Mennessä mekin kävimme katsomassa alkuillan esityksen ja olihan se hieno. Luulin, et - Tyylisuuntauksia.blogspot.com

Steg ombord!

Varmaan jokunen lukija jo arvasi kuva-arvoituksestani, että laivalla oltiin. Ja ruotsiin asti mentiin ja jopa takaisinkin päästiin, hurra, hurra, h - Tyylisuuntauksia.blogspot.com

Mami Hulluttelemassa

Kavat villahaalari, Bogi neuleleggarit ja Reiman talvirukkaset Nöpölle.En ole kauheesti jaksanut hehkutella Hulluja Päiviä, kun voimat uuvahti alk - Tyylisuuntauksia.blogspot.com

Kaksitvå

Hiiohoi! Tänään jatkui kissanristijäiset, nimittäin sain kutsun siskoni B:n kanssa Kaksitvån syysmuotinäytökseen Vanhalle Ylioppilastalolle. K - Lovelylenores.blogspot.com

Rikkinäiset lasit ja vähän muutakin

Apua, kattokaa mun silmälaseja! Arvatkaapa vaan, mitä niille kävi.. Taitoin ja väänsin ne rikki! Voi sitä iloa ja nautintoa! Kävi - Tyttokylmanmaan.blogspot.com