Kaupungilla reseptit

151 reseptiä haulla kaupungilla

Nauvo – Sottunga – Glada Laxen – Hyppeis – Airisto, eli isä-tytär -gourmetpurjehdus

Viimeinen lomaviikko oli laatuaikaa kahdestaan tyttären kanssa. Kesältä jäi väliin pari lempipaikkaamme, eli Glada Laxen ja Hyppeis, joten niist� - Perjantaikokki.fi

Ekologiset "vanu"laput

Upea uusi viikko on taasen aluillaan.Täällä ollaan nautittu viikonlopusta ja pidetty itsestä huolta.Kävin lauantaina uimahallissa uimassa kilomet - Tupuv.blogspot.com

Kulkukissa Raatihuoneen Kellarissa

Ravintola Raatihuoneen kellari on varmasti yksi ikonisimpia ravintoloita Porissa.Ja kuten varmasti kaikki nimestäkin oivalsivat niin ravintola sijait - Tinskunkeittiossa.blogspot.com

Siskonmakkarakastike

Tänään näin kaupungilla poikaa sekä hänen tyttöystäväänsä sekä Mumskua.Käytiin syömässä ja rupattelemassa keskustan salaattibaarissa.H - Tupuv.blogspot.com

pohdintoja mummolookissa

Pohdintoja mummolookissa

Aurinkoista sunnuntaita! Takana mukavan pitkä viikonloppu kun aloitin sen omalta osaltani jo perjantain plussavapaapäivällä. Perjantai kuluikin He - Idealista.fi

Punajuuririsotto

adf.track(546989, '09_2018_Maldon_Kokitjapotit1'); Kaupallisessa yhteistyössä Maldonin kanssaEn melkein kestä tätä syyskesän ihanuutta, kun kaik - Kokitjapotit.fi

30 KUVAA & MUUTAMA VINKKI TALLINNAAN

Me pähkäiltiin, että olisi kiva tehdä vielä jotain kun miehellä oli lomaa ja päätettiin lähteä muutamaksi yöksi Tallinnaan. Lähdettiin kes - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

kun kesä palasi & kesäsuosikkeja

Kun kesä palasi & kesäsuosikkeja

Taas yksi kesäinen viikonloppu takana. Tänään tuntui siltä kuin kesä olisi palannut takaisin – niin ihanan aurinkoinen ja lämmin päivä! - Idealista.fi

9. LUUKKU - Joulukalenteri 2017

New York ja muut vanhat kaupungit ovat aivan supertunnelmallisia jouluna. Jos ei joulumieli muuten löydy, niin iltasella etenkin kaupungilla kävely - Toukokuuntytto.blogspot.com

24 tärppiä Oulun jouluun

Mitä tehdä ja minne mennä Oulun tuulissa joulun alla? Kokosin bloggaajakollegoideni innoittamana 24 paikkaa tai tekemistä, jotka kannattaa Oulussa - Kokitjapotit.blogspot.com

Nuudeli broileripata

Siis, ensimmäisenä pyydän teiltä kaikilta anteeksi.En tosiaankaan ole teitä unohtanut, mutta kiireitä on piisannut ja niitä piisaa vielä vast - Tupuv.blogspot.com

Parmesaanitomaatit

Tänään näin poikaa ja hänen tyttöystäväänsä sekä Mumskua kaupungilla.Kävimme syömässä lounassalaatit Sokoksen Herkussa.Mukavaa kuulumis - Tupuv.blogspot.com

and so she decided…

And so she decided…

And so she decided to start living the life she imagined just buy the damn leather jacket. Poiketessani tänään työpäivän päätteeksi pikaisesti - Idealista.fi

Viikon 31 ruokalistaa ja kotoilua

Ensimmäinen muuttomme on nyt ohi ja kotoilu alkoi heti.Lauantai meni kaupungilla tyttöjen ja pojan kanssa kauppoja kierrellen ja hyvästä ruoasta n - Tupuv.blogspot.com

Tomaattinen uunisei

Taas on virtaa, kuin pienessä kylässä.Pidin muutosta yhden vapaapäivän ja kävin harrastuksissani kaupungilla.Kyllä täytyy sanoa, että piristi - Tupuv.blogspot.com

Moskovan pata

Tänään on ollut niin mukava päivä.Kaikki asiat näyttää loksahtelevan paikoilleen, siispä mieli on aivan huikea.Kävin töiden jälkeen kaupun - Tupuv.blogspot.com

keskiviikko 17. päivä

Keskiviikko 17. päivä

tryffeliä ja makkaraaKesävapaapäivä Helsingissä, vai satoiko sillon viime keskiviikkona? Ensin Kluuvin Pizzariumiin lounaalle. Ankea kioski mutte - Vivaciabatta.blogspot.com

Pariisi, oi Pariisi!

Kävin ensimmäistä kertaa Pariisissa kuusitoistavuotiaana (osana kielikurssia). Olin juhlinut koko edellisen viikon, oli kuuma ja pariisilaiset oliv - Punavuorigourmet.blogspot.com

kotona hissukseen eli vauva-arkea

Kotona hissukseen eli vauva-arkea

Sörkan kingi, mitä sulla on taskussa? Vauvan kanssa herätään, syyään puuroa, puuhataan, tökitään koiraa, kiukutellaan ja sitte syyään taas - Vivaciabatta.blogspot.com

Pekonihillo (kuusenkerkkä & Jallu)

Tähän aikaan vuodesta voi joskus epäsäännöllisin väliajoin tulla epätodellinen olo. Ilmiö esiintyy useimmin epänormaalina paineena päässä - Terveisetravintoketjunhuipulta.com

MINÄ JA KESÄHEILANI

Jos olet nähnyt minua viime kesänä kaupungilla, olen todennäköisesti huristanut ohi pyörällä. Tein nimittäin keväällä yhden elämäni pa - Mamigogo.indiedays.com

Kesälomareissu - Kööpenhamina

Viime kerralla kerroin kesälomareissumme vierailusta Osbyyn, josta ajoimme sitten Malmön kautta Kööpenhaminaan. Malmön ja Kööpenhaminan välill - Vivalahenni.blogspot.com

Kesälomareissu - Tukholma

Reissumme alkoi siis Torniosta ja ensimmäisenä päivänä ajoimme n. 650 kilometriä Sundsvalliin, jossa olimme yötä. Toisena päivänä ajoimme S - Vivalahenni.blogspot.com

Kesälomareissu - yleistä

4500 kilometriä2 autoa4 aikuista5 lasta3 maata11 päivää, 10 yötähellettä, auringonpaistetta, rusketusraitoja, hiekkarantojamielettömiä maisem - Vivalahenni.blogspot.com

THE RED SEA

Mun ihana äitini täyttää tänään 70 vuotta. Istuin viikolla mummolassa ja kävin läpi pahvilaatikottain pintapuolisesti meidän suunnattomia va - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

24H ILMAN LISÄAINEITA

YHTEISTYÖSSÄ SNELLMAN ALL NATURALHeitin itselleni haasteen: viettäisin 24 tuntia ilman lisäaineita. Ensimmäinen ajatus oli, että helppo nakki! O - Liemessa.blogspot.com

Reiman kaupunkikelpoiset ulkovaatteet

Mä olen metsästänyt pitkään F:lle ulkovaatteita, jotka toimisivat yhtä niin pahimmissa ulkorymyämisissä kuin vähän siistimpinäkin vaatteina - Kolmistaan.bellablogit.fi

MUUTAMA TULIAINEN

Noilla päivä Tukholmassa-risteilyillä ei ihan hirveästi ehdi aikaa kaupungilla viettää, mutta ehdimme kaikesta huolimatta tehdä muutaman täs - Mamigogo.indiedays.com

harmaata

Harmaata

Lauantai-iltaa! Täällä seurataan toisen tyttären kanssa Uuden musiikin kilpailua joten lyhyestä virsi kaunis. Kiertelin tänään kaupungilla (os - Divaaniblogit.fi

Eksyksissä tuplaratasviidakossa

Ollaanhan täällä vielä, vaikka vähän hiljaista on ollut. Olen vaan jumiutunut tähän lapsiperhearkeen ja kaikki muu on jäänyt.Täällä on vi - Omavalkoinenkoti.blogspot.com

Esitys vieraspetojen metsästyksen tehostamiseksi

Vieraskynä:Olen itse 34-vuotias aktiivinen metsästäjä Nokialta. Yhtenä suurimpana kiinnostuksenkohteena minulla on ollut vesi- ja kanalintujen el - Terveisetravintoketjunhuipulta.com

Perinteinen uuniriisipuuro ja luumukiisseli

Kohta kolme vuotta ollaan tätäkin blogia kirjoitettu, eikä vielä olla julkaistu uuniriisipuuron reseptiä. Nyt puute korjataan. Riisipuurohan kuu - Epatrendikasruokablogi.blogspot.com

Kyl määki Turuus!

Kaarlejoen luomutilallaNiin ne väittää. Mulla kun on ollut viimeaikoina nuo matkailunsupistamisvuodet, näemmä, harvemmin tuntuu reissuun pääsev - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

PERJANTAI ERKIN MATKASSA

Sori kököt kännykkäkuvat, mutta pakko kertoa tämänpäiväisestä. Mä en nimittäin kestä, että jopa mun nuorempi lapsi on jo niin iso, ett� - Mamigogo.indiedays.com

resepti

Resepti

vaikka on haikeaa, että lapset kasvavat ja vauva-ajayt ovat ohi, on tosi siistiä kun päivistä ei enää selviydytä, vaan kaikki on oikeasti tosi - Mamigogo.indiedays.com

Karkkikakku

Tämä kakku muutti muotoaan useaan otteeseen suunnitellessa. Värikkäät karkit olivat kai ainoat jotka tässä niinkuin piti suunnitelmien mukaan.. - Herkkuhovi.blogspot.com

Hurmaava Pietari

Olimme viime viikonloppuna perhelomalla naapurimaassa Venäjällä. Suhasimme Allegro-junalla 3,5 tunnin matkan (suosittelen 1.luokkaa lämpimästi!) - Yllapito.maku.fi

Risteillen Tukholmaan

Kaupallinen yhteistyö: Silja Line Aamiaisen näköala ei ollut ollenkaan hassumpi aloitus lomapäivälle. Risteilimme B:n kanssa Silja Symphonylla T - Yllapito.maku.fi

♥ 2 viikkoa Prahassa

Vietimme tosiaan kesälomastamme kaksi viikkoa Prahassa. Ensimmäisen viikon olimme hotellissa ja toisen viikon asuimme veljeni perheen luona. Olemme - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

Hauska Kit Kat -kakku

En enää tiedä, mistä idea Kit Kateilla koristeltuun kakkuun tuli alun perin, mutta kun aloin googlailla ohjeita, tajusin että kyseessä on joku i - Yllapito.maku.fi

Tähden katuruokavinkit Tallinnaan

Joku saattoi Instagramista huomatakin, että olin viime viikonloppuna poikasten kanssa minilomalla rakkaassa etelänkaupungissani. Samaan aikaan kun S - Laurantahti.blogspot.com

Valmistujaisiin valmistautumista

Tällaisissa tunnelmissa on vietetty muutama viime päivä, sillä huomenna juhlin ystävieni ja sukulaisteni kanssa minun valmistumistani! Luvassa on - Yllapito.maku.fi

Turistina Oulun torilla

Lakkiaispäivänä laitoimme karseassa lievässä muuttokaaoksessa olevan kotimme oven kiinni ja lähdimme nauttimaan kauniista kesäpäivästä Oulun - Karahtaneet.blogspot.com

Herkkusienikeitto parmessaanikrutongeilla

Nyt on pakko hehkuttaa teille tästä herkkusienikeitosta, jota tänään tein. Tämä annos on kahdelle hengelle ja ohje on peräisin maaliskuun 2013 - Tupuv.blogspot.com

Ravintolapäivä Tampereella

Lauantaina ravintolapäivänä sää suosi kaupungille kiertelemään lähteneitä herkkusuita. Ravintolapäivä meinasi melkein mennä minulta ohi t� - Maku.fi

Lauantaina ravintolapäivänä sää suosi kaupungille kiertelemään lähteneitä herkkusuita. Ravintolapäivä meinasi melkein mennä minulta ohi t� - Yllapito.maku.fi

Ravintolapäivä pääsi yllättämään

"HItsi, tänäänkö se onkin", huomasin lähtiessäni päiväulkoiluttamaan koiria, "Ravintolapäivä, eikös sen pitänyt olla vasta ensi viikolla.. - Epatrendikasruokablogi.blogspot.com

YKSI PELASTETTU PÄIVÄ

Meillä mäkkärissä käynti on yleensä jonkinsortin spesiaalitapaus. Mäkissä käynti toimii meillä lasten kanssa yleensä palkintona. Kuten va - Mamigogo.indiedays.com

Kukkakaalicurry

Eilen bongasin sähköpostistani Ideakeittiön kukkakaalicurryn ohjeen ja ajattelin, että täytyypä jonain päivänä kokeilla, kun kuulostaa niin h - Tupuv.blogspot.com

Vauhdikas lauantai

Meillä oli ihan mielettömän ihana ja vauhdikas lauantaipäivä tyttöjen kanssa! Heti aamutuimaan suuntasimme lapsimessuille Linnean, Essin ja Meli - Kultahippu.com

Kvinoasalaattia ja paistettua fetaa

MUKAVAA PÄÄSIÄISPÄIVÄÄ.Viikonloppu on mennyt tuttuun tapaansa todella nopeasti.Eilen olimme kaupungilla tyttöjen kanssa.Viisi tuntia meni käve - Tupuv.blogspot.com

Top 3 tonnikalaleivät:Se eniten syödyin

Tonnikalaleipäaddiktioni juuret ovat luultavasti aivan 80-luvun alussa, Saudeissa, jossa lähi-idän ruokakulttuurin keskellä ihastuin näihin ameri - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Jäätävän hyvää yliopistosapuskaa

2,60€Paistettuja muikkuja perunamuusilla ja kermaviilikastikkeella, salaattibuffetRavintola Pihvinikkari (ei kampusrafla)Keväisen pirteätä maalis - Taikakaulin.blogspot.com

The Foodie List - viikkoni kanadalaisessa matkailuohjelmassa

Olin viime viikon tekemässä kanadalaisen kuvausryhmän kanssa The Foodie List-nimistä ruokaohjelmaa Helsingistä. Me olimme ensimmäinen kaup - Punavuorigourmet.blogspot.com

Tarjoilija, lautasellani on papukaija!

Suurenmoista! Viimeinkin lautasia, jotka hehkuvat väriä. Ja joiden pääosassa ovat suuresti rakastamani papukaijat! Nämä ihanuudet ovat H&M H - Maku.fi

Ostoksilla cityshopparin kanssa!

Koen olevani kohtalaisen tarkka ja tietoinen kuluttaja, kuten varmasti myös monet teistä lukijoista ovat. Ostelen kohtalaisen paljon tuotteita, ja o - Kultahippu.com

Viikonlopun olutsuositus: 2x käsityöläisolut

Alkoon on saapunut erä uusia suomalaisia "käsityöläisoluita" ja tässä on niistä muutama viikonloppua jouduttamaan. Kannattaa tarkistaa Alkon ne - Maku.fi

Vuosi 2014

Huh, mikä vuosi.Vuosi 2014 alkoi kustannussopimuksen allekirjoituksella. Jiihaa.Ja sitä seuraavalla duunimäärällä....Tammikuussa juhlittiin Pro - Punavuorigourmet.blogspot.com

Merry X-mas From New York - PART 1

Penn Station toivotti junamatkailijat Bostonista tervetulleeksi miljoonilla jouluvaloilla ja amerikkalaistyylisillä koristeilla. Meillä oli hotelli - Toukokuuntytto.blogspot.com

joululeipää ja ryynimakkaraa

Joululeipää ja ryynimakkaraa

sisutusblogihommat alkaa sujuuJuolu on hyvä syy kirjottaa ja kilpailut. Ja silti on helppo unohtaa kun on muuta homma, pitää valmistua leivontakou - Vivaciabatta.blogspot.com

Kanelia ja kanelia

Suomalainen joulu tuoksuu kanelilta. Se on riisipuuron ja piparien "pakollinen" mauste. Läpi vuoden kaneli maustaa vähintäänkin omenapiirakat ja k - Eilistapaistoa.blogspot.com

Kissoja, musiikkia ja hyvää ruokaa Tallinnassa

Viime viikonloppuna suuntasin tyttökaverini kanssa nokan kohti Tallinnaa. Matkan tarkoitus oli teini-idolimme Roxeten konsertti, mutta lähes yhtä t - Kotihippijaleipuri.blogspot.com

Isänpäivän asu

Heippa!Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! Kylläpäs päivät lyhenee ja pimenee koko ajan. Siitä tietää että alkaa vuoden odotetuimpiin juhliin l - Kultahippu.com

VOISIHAN SINNE VAIKKA MUUTTAA

Terkkuja yhdestä lempparikaupungistani! Tiistai-aamuna soi herätyskello ennen puoli viittä ja silmät ristissä matkustin lentokentälle, j - Mamigogo.indiedays.com