Markkinat reseptit

34 reseptiä haulla markkinat

Pohjois-Italian joulumarkkinat

Pohjois-Italia on upea matkakohde myös joulun aikaan, kun tunnelmalliset joulumarkkinat kokoavat kaupunkilaiset piazzoille. Etelätirolilaiseen eläm - Kokitjapotit.fi

VIIKON LOMA PLATANIAKSESSA

Lomaterveisiä Kreetalta! Me lomailtiin juuri viikon verran Plataniaksessa ja luvassa olisi pienen blogitauon jälkeen katsaus meidän lomatunnelmiin. - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

Pastellinsävyisiä tunnelmia keittiöstä

Harvoin meillä on näin tyhjää ja karsittua, mutta nyt tehtiin vähän kuvauksia täällä talossa, joten arki ja elämä on aivan tipotiessään. - Toukokuuntytto.blogspot.com

Valmistautumista jouluun 3 - joulumarkkinat

Minulla ja lapsilla on meidän oma jouluperinne: Tuomaanmarkkinat. Olemme jo monen monta vuotta käyneet Tuomaanmarkkinoilla ennen joulua. Lapset tule - Sauvajyvanen.blogspot.com

♥ Koiramäen Pajutalli & Kurpitsakarnevaalit

Meillä oli tänään niin kiva päivä, että mun oli pakko päästä kertomaan siitä heti myös teille! Jos siellä vaikka sattuisi olemaan joku, j - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

Rapujuhlat landella

Vuosittaisten rapujuhlien aika oli taas syyskuun alussa Misun landella. Samaan aikaan siellä elettiin sadonkorjuun aikaa, josta saimme paljon satoa j - Punavuorigourmet.blogspot.com

Aikamatkailua ja keskiaikaista ruokaa

Olemme kesän ja syksyn aikana käyneet ”keskiajalla” neljä kertaa. Turun kestiaikamarkkinoilla kesä-heinäkuun vaihteessa, turnajaisissa Turun - Tuulikummunkeittiossa.blogspot.com

PARHAAN LOUNAAN SAA MANSESSA TÄNÄÄN TÄÄLTÄ

Eilen oli päivänselvää, että lounasta haetaan kotiin perinteisiltä Tampereen Kalamarkkinoilta. Tässä herkullisen tuoksuisessa tapahtumassa Lau - Curiousnoora.bellablogit.fi

♥ Miniloma Prahassa

Blogini Facebook-sivuja ja Instagramia seuraavat tietävätkin jo, että vietimme miehen kanssa pienen miniloman Prahassa parisen viikkoa sitten. Olim - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

Joulumarkkinat ja -torit

Joulussa yksi suosikkiasiani on kaikki ihanat ja tunnelmalliset joulutorit ja markkinat. On ihana tunnelmoida pienessä pakkasessa (tai räntäsateess - Kotihippijaleipuri.blogspot.com

Mikä Viini! -tapahtuman tärppipunkut

Mikä Viini! -tapahtuma on täällä jälleen. Ilmainen sisäänpääsy, maisteluliput egen kappale, noin 200 viinin valikoima, BOOM!!...what's not to - Yllapito.maku.fi

♥ Andělin markkinat, Praha

Kävin läpi Prahan reissukuvia palaten aina uudelleen ja uudelleen näihin Andělin markkinakuviin. Smíchovin alueella, aivan Andělin metroaseman v - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

♥ 2 viikkoa Prahassa

Vietimme tosiaan kesälomastamme kaksi viikkoa Prahassa. Ensimmäisen viikon olimme hotellissa ja toisen viikon asuimme veljeni perheen luona. Olemme - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

Kokeile vaihteeksi punaviiniä thai-ruoalle

masutoaitemu promotion Thai-ruokien kanssa tarjotaan usein puolikuivia valkoviinejä, johtuen ruoan mausteisuudesta ja tulisuudesta, jotka kaipaavat r - Masutoaitemu.wordpress.com

Kevät @ instagram

Pikkuhiljaa se kevätkin alkaa puskemaan tänne meidän pohjoisen korkeuksille!Aamulla oli kyllä -17°C pakkasta ja eilen tuiskutti lunta, mutta mit� - Vivalahenni.blogspot.com

Khao Lak - hyvää ruokaa ja rauhoittavaa rantaviivaa

Khao Lakia kuvataan usein rauhalliseksi kohteeksi, jossa kaunis luonto ja pitkät rannat ovat loman pääosassa. Ensimmäisen kerran kävimme Khao Lak - Kokitjapotit.blogspot.com

Joulusäpinää;Tuomaan markkinat, avautumista voileivistä ja piparitalkoot

Viikonloppu on kulunut joulujuttuja puuhatessa; I:n kaverit kutsuttiin piparitalkoisiin, ensimmäisiä jouluherkkuja on jo ostettu (juustoa!) ja - Siskotkokkaa.blogspot.com

Piipahdus Tuomaan markkinoilla

Öisen koiranilman jälkeen lauantaipäivä valkenikin ihan kohtuullisen näköisenä, joten päätimme pukea koko perheen naparetkeläisiksi ja suunn - Karahtaneet.blogspot.com

VIMMA KAAPELILLA

Viikonloppuna Kaapelitehtaalla vietettiin Oranamon Design joulumyyjäisiä ja mukana oli myös ihana VIMMA. Monelle Maija Louekarin suunnittelemast - Mamigogo.indiedays.com

♥ Jiřákin markkinat Prahassa

Prahan matkastamme on jo muutamia kuukausia aikaa, mutta mulla on vielä vaikka kuinka paljon kivoja vinkkejä ja kuvia sieltä. Tässä postauksessa - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

♥ Náplavkan markkinat Prahassa

Olimme Prahassa kaksitoista päivää ja tänä aikana kävimme yhteensä kuusi kertaa markkinoilla. Tässä postauksessa kerron lauantain maalaismark - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

MARKKINOILLA

Eilen pistäydyimme kauppareissun yhteydessä ex tempore Turun jokirannassa ”Kansainvälisillä suurmarkkinoilla”. Markkinat olivat suurentuneet h - Tuulikummunkeittiossa.blogspot.com

Aitoa Lähiruokaa Aitoosta - Pottufarmi.fi

Aluksi haluan sanoa että kirjoituksesta ei ole saatu mitään taloudellista tukea, sponsorointia eikä rahallista korvausta. Mikäli haluat oman läh - Habanerokitchen.com

Tukholman pikkuputiikit, turut ja torit

Ihan vähäsen mua huvitti tuossa viime viikolla kun elailin ostamaani Gourmet - lehden numeroa; tälläisenä kuvien katselijana katseeni kiinnitty " - Siskotkokkaa.blogspot.com

♥ Juhannusaaton torikahvit ja kauppahalli

Juhannusaatto alkoi aikaisilla aamukahveilla Hakaniemen torilla, ihan kuten viimevuonnakin. Syötiin aamupalaa, juotiin porukalla kahvit ja kierreltii - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

Mustikkasmoothie - se melkein jokapäiväinen juttu

Mulla on tullut tavaksi tehdä melkein joka päivä vähintää kerran tällainen mustikkasmoothie. Se on nyt jäänyt, kun on saanu - Toukokuuntytto.blogspot.com

Vieraissa - Toinen jalka Pariisissa

Ja sitten.. kaipuu näiden kattojen alle kasvoi sietämättömäksi.Eikä se hellittänyt, vaikka vaivaa lääkitsi tuijottelemalla vanhoja matkakuvia - Toinenjalkaitaliassa.blogspot.com

♥ Lauantain messupäivä

Eilinen päivä meni messuilla kierrellen erilaisia kojuja ja tutkien näytteilleasettajien tuotteita ja tarjontaa. Odotin eniten Lähiruoka ja Luomu- - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

♥ Terveisiä Prahasta osa 2: Farmers market

Kirjoittaja: Prahassa asuva ja kiertueita pitävä veljeni Niki. On elokuu ja istumme vakiopaikassamme. Juomme tuorettakin tuoreempaa tyrnimarja-o - Kaakaokermavaahdolla.blogspot.com

Hua Hin - markkinoita aamusta yöhön

Matkalaukkuja ei ole vielä edes purettu, mutta jo nyt on ikävä voimaannuttavaa valoa, aamulenkillä nilkoille lyöviä aaltoja, orkideapuista roi - Kokitjapotit.blogspot.com

Siikafileet katkarapukastikkeella

Viikonloppuna täällä oli kalamarkkinat. Lähdin siis kalamarkkinoille. Kävelin torille, siellä olivat kojut kiinni. Jatkoin matkaa Suntin (jok - Kokkailuakotona.blogspot.com

DESIGN MARKET KUVINA

Kuten aiemmassa postauksessa kävi jo ilmi, kävin jälleen sunnuntaina Kaapelitehtaalla Design Marketilla.Nämä kaksipäiväiset markkinat on järje - Mamigogo.blogspot.com

{ menovinkki – Design Market 2012 }

Ajattelin vinkata teillekin, että tulevana viikonloppuna Helsingin Kaapelitehtaan valtaavat jälleen Design Markkinat! Mukana ihana Lumoan tunikamekk - Uusikuu.bellablogit.fi