Bussi reseptit

30 reseptiä haulla bussi

Muistoja maailmalta, osa 2

HAVAIJIHaaveet on mahtavia. On sellaisia, joiden arvelee toteutuvan jossain vaiheessa, ja niitä, joiden ajattelee todellakin vain jäävän haaveik - Kokkeillaan.blogspot.com

Vappufocaccia, puisto, hippipuppu

leidit puistossa Tänä vappuna päästiin oikeen vappumarsimaan niiku ennen vanhaan. Vahingossa kylläkin kun bussi ei mahtunut jatkamaan matkaansa - Vivaciabatta.blogspot.com

LEGOLAND - SINNE JA TAKAISIN

Jokin Tanskassa kiehtoo minua. Nostalgisina muistan lapsuuden telttareissut, shoppailut Strögetillä (onko se tanskalainen vinoviiva o lopetettu?) ma - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

#Mänttäviivavilppula

Hurautin eräänä kauniina lauantaiaamuna autolla Rapukartanolle (Mänttä-Vilppula). Campasimpukka siellä jo odotteli ja bussilastillinen Ravintola - Pataporisee.blogspot.com

Lontoo - Piccadilly, Soho ja Oxford Street

Ennen Lontooseen matkustamista kuvittelin, että Piccadilly Circus olisi todellinen the paikka mennäja se olisi suurenmoinen ja iso ja upea ja kaikke - Vivalahenni.blogspot.com

kotona hissukseen eli vauva-arkea

Kotona hissukseen eli vauva-arkea

Sörkan kingi, mitä sulla on taskussa? Vauvan kanssa herätään, syyään puuroa, puuhataan, tökitään koiraa, kiukutellaan ja sitte syyään taas - Vivaciabatta.blogspot.com

THAIMAAN MATKAN SUUNNITTELUA

Hupsista, taisin ostaa lennon itselleni ja pojille Thaimaahan. Olen todella huono miettimään asioista kovin pitkälle, mutta ekaa kertaa elämäss - Mamigogo.indiedays.com

IKEAKAKKU

YHTEISTYÖSSÄ IKEATämä on selviytymistarina äidistä ja kahdesta lapsesta IKEA-tavaratalossa. Olin varannut käytännössä koko päivän IKEA vis - Liemessa.blogspot.com

VIIKONLOPPU MAALLA

On jotenkin hassua miten muka kaupunkilaiseksi sitä on muuttunut. Nuoruudenkotiini mentäessä puhun nykyään aina, että mennään mökille tai m - Mamigogo.indiedays.com

GUANGZHOU STREET FOOD

Jotkut hetket elämässä voivat tuntua niin epätodellisilta ja kaukana arjestasi, että tunnet näytteleväsi elokuvassa, jonka käsikirjoitusta et - Liemessa.blogspot.com

Yllätysyö Islannissa

Oltiin tuossa viikko sitten lähdössä Bostonin kotiin. Vietimme viimeisen yön lentokenttähotellissa, jotta välttyisin aamuhärdelliltä kotona ja - Toukokuuntytto.blogspot.com

Jonottamisen maailmanmestarit

Ilmaiset ämpärit ja satojen metrien jonot ovat jo käsite. Mutta en tajunnutkaan, kuinka innokkaita jonottajia suomalaiset ovat ihan arkipäiväisis - Perjantaikokki.fi

Parempi myöhään kuin...

..ei milloinkaan. :) Tervehdys kesäisestä Baijerista! Suomi ja pääsiäinen ovat jääneet taakse jo kauan sitten, mutta en ole työkiireiltäni eh - Valkoisetunelmat.blogspot.com

Äiti

Äidistä ei pääse ikinä eroonÄiti on ihan urpo. Se on ärsyttävä, raivostuttava ja rasittava. Ilman äitiä kaikki olisi paljon hauskempaa. Äi - Lillatirlittan.com

MENOVINKKI: MENNEEN AJAN JOULUMARKKINAT

Mulla on tässä varsin lähiseutumatkailullinen viikonloppu meneillään. Eilen olin mukana Länsi-Uudenmaan Lumo matkailu Oy:n joulumarkkinaturneell - Hannansoppa.com

Matkalla Manhattanille

Kauheasti en taas ajatellut, kun tänne tuli lähtö. Bostoniin siis. Viime syksynä. Tai ajattelin. Toiveajattelin. Joo joo, mennään (just ihan v - Toukokuuntytto.blogspot.com

NYC: Omalla autolla Manhattanille

Kauheasti en taas ajatellut, kun tänne tuli lähtö. Bostoniin siis. Viime syksynä.Tai ajattelin.Toiveajattelin.Sanoin muistaakseni asiaan "muutetaa - Toukokuuntytto.blogspot.com

Kyproksen all inclusive-pöydässä

Vietettiin Hipin kanssa viimeinen lomaviikko Pohjois-Kyproksella. Agendana oli nauttia mahdollisimman paljon auringosta, viimeisistä lomapäivistä j - Kotihippijaleipuri.blogspot.com

Casa Loma

Nyt voisi olla aika siirtyä reissupostauksissa Isosta Omenasta (tai siis mun mielestä isosta bataatista) Torontoon. Siirtyminen New Yorkista Kanadan - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

kosmista, lihapiirakkaa

Kosmista, lihapiirakkaa

rento illallinen vain meidän keskenTyöpäivän päätteeksi nousen Konalasta lähtevään kosmiseen bussiin. Seuraavalla pysäkillä bussiin nousee - Vivaciabatta.blogspot.com

Laatuaikaa äidin kanssa – Villetta ja Anna Karenina

Viime torstaina vietin laatuaikaa äitini kanssa, kävimme Villetassa syömässä ja nautimme upeasta baletista Oopperatalolla. Tapasimme Villetan ede - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

ystävänpäivänä sain piparia

Ystävänpäivänä sain piparia

ystävänpäivänä Kaapo-maustekaappi-tapiiri ja vessanorsu tapaavat pöydälläPirkkolan bussipysärillä nro. 2227 on ystävä, bussipysäkki nro. - Vivaciabatta.blogspot.com

Leffapäivä

Viikonloppu, jee! (: Meikäläisen viikonloppu alkoi oikeastaan jo eilen, kun hypättiin parin kaverin kanssa heti aamusta bussiin ja suunnattiin koht - Annashtina.blogspot.com

Thaimaa: Bangkok 1

Noniin, täältä tulis nyt reissupostausten ekaa osiota! (: Lähdettiin matkaan siis joulukuun 13:nnen iltana, jolloin starttasi suora Finnairin lent - Annashtina.blogspot.com

bussimatkailija unien portilla

Bussimatkailija unien portilla

täälä vartioin minä!Voi vitsi näin tosi ihme seikkailu-unta yöllä. Marianne lähti kotoani bussilla kotiin, minä lähdin myös ja kai vahing - Vivaciabatta.blogspot.com

surrealismin aakkoset

Surrealismin aakkoset

Ilmalan linnaTänään seuraamme minua Liemessä blogin malliin. Ideanahan on tehdä bloggaus normipäivästä ilman hienostelua elämän lähäisemmi - Vivaciabatta.blogspot.com

Blogi reality-sellainen päivä oli....

Liemessä-blogin Jenni heitti äskettäin hieman erilaisen haasteen,jossa pyydettiin ruokabloggaajia kertomaan ihan rehellisesti arjestaan.Lui - Appelsiinejahunajaa.blogspot.com

KUTSUKORTIT

Poikien synttärit on nyt juhlittu ja pikkuhiljaa myös toivuttu. Mukavista synttäreistä muistuttaa kodissa vielä täpötäysi jääkapillinen juhl - Mamigogo.blogspot.com