Travel reseptit

47 reseptiä haulla travel

DAM DAM

Suurin osa teistä varmaan muistaa, mutta hain siis loppuvuodesta mukaan Rajalan järjestämään kisaan, jossa etsitään ensimmäistä Rajala Amba - Mamigogo.indiedays.com

Ravintola Hugo, Oulu

Yhteistyössä Ravintola Hugo. Kevätlomamme ensimmäinen kohde oli Oulu. Kuten osa teistä varmasti ehkä muistaa, Horatio on kotoisin Oulusta. Pää - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Lappineitsyt

Liemessä-blogissa mietittiin tovi sitten mistä tunnistaa Business class –neitsyeen. Jennin hauskan postauksen innoittamana syntyi tämä postaus, - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Imatran Valtionhotellin aamupala

Pääsiäslomareissumme majapaikkana toimi vaikuttava Imatran Valtionhotelli, joka teki yhteistyötä Imatralla pääsiäisviikonloppuna järjestetyn - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Imatrankoski ja Imatran Valtionhotelli

Moö, Herra Longfield täällä. Mepäs mentiinkin pääsiäisenä Imatralle, käykö kateeksi? Jos ei, niin kohta kyllä käy. Imatra ei nimittäin o - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Huokausten silta, Venetsia

Venetsian kanavasokkelossa on yhteensä yli 400 siltaa. Osa silloista johtaa asuintalojen kotioville, osan avulla päästään siirtymään vaivatta s - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Herra Longfield työmatkailee: Pakistan, taas

Mosama, Herra Longfield tässä. Puolisentoista vuotta sitten käväisin ensimmäistä kertaa Pakistanissa, ja siltä reissulta tuli silloin kirjoitet - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Venetsia – mikä mesta!

Venetsia. Tuo maailmankuulu uppoava kaupunki, joka on aikoinaan rakennettu parin metrin syvyisen laguunin päälle, ja jonka historiallinen keskusta ( - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Pizzeria Grosseto Vinohrady, Praha

Prahassa sataa lunta. Kaikkialla on valkoista. Olemme shoppailleet koko päivän kahden ystäväni kanssa Arkády Pankrác -ostoskeskuksessa, jossa V - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Talvinen Praha ystävien kesken

Hyvin ihastuttava sekä rohkea ystäväni otti ja lähti ulkomaille parisen vuotta sitten. Tällä hetkellä majapaikkana toimii Prahan vanha kaupunki - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Auringonlasku Adige-joen varrella Veronassa

Päivä on ollut pitkä. Olemme saapuneet Veronaan aamupäivällä Gardalta, ja kävelleet koko päivän paahtavassa kuumuudessa pitkin Veronan kaunii - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Le Suite di Giulietta -hotelli, Verona

Nousemme ruusun terälehdillä koristellulta sängyltä. Raotan ikkunoissa olevia verhoja. Aamuauringon säteet leikittelevät silmäluomillani ja sir - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Totuus Romeosta ja Juliasta

Tullessamme Veronaan, kysyin herra Longfieldiltä (meidän perheen historiafriikiltä) ensi töikseni hieman nolona, onko Romeon ja Julian tarina tosi - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Piazza Bra ja Veronan Arena

Lähes jokainen turisti näkee Veronasta varmasti ensimmäisenä Piazza Bran. Tai ainakin tuntee konkreettisesti olevansa Veronassa samalla kun astele - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Herra Longfield työmatkailee: Lappeenranta

MoiPa, Herra Longfield tässä. Viime maanantai minun piti käväistä nopealla ja kivuttomalla reissulla Lappeenrannassa. Lappeenranta on minulle hyv - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

10 matkakuvaa, vol 2

Muistatteko vielä 10 matkakuvaa -haasteen, joka pyöri matkablogeissa viime keväänä? Minäkin osallistuin tuolloin matkakuvahaasteen ensimmäisee - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Westerby Gård, Inkoo

Vuoden ensimmäisenä päivänä vietimme herra Longfieldin kanssa puuhääpäivää. Se tarkoittaa, että takana on nyt yhteensä viisi auvoista avio - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Ravintola Ribe, Tallinna

Yhteistyössä WFT Helsinki, joka kustansi meille kahden hengen kolmen ruokalajin lounaan Ribe-ravintolassa Tallinnassa. Matkat maksoimme itse. Saimme - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Herra Longfield työmatkailee: Qatar, taas

Moottor, Herra Longfield täällä. Joulu on ohi ja nyt olisi aika palata hölisemään blogin puolelle muustakin kuin joulujutuista. Syksyinen työma - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Herra Longfield työmatkailee: Pohjois- ja Etelä-Carolina

Monk, Herra Longfield täällä. Viime aikoina oon vähän liiankin kanssa päässyt kokemaan työmatkailun riemuja. Oon nyt tässä pari kuukautta me - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Liitovarjoilua Gardajärvellä

Kesän reissumme ainoana kokonaisena päivänä Gardalla varasimme heti aamusta aamupäivälle liitovarjoilun Monte Baldolta. Tästä uskaliaasta vara - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Liebster Award: 11 pientä matkatarinaa

Sain Suomeen juuri maailmanympärysmatkalta palanneilta Gialta ja Miikalta Liebster Award -haasteen, joka on kuulemma kiertänyt jo hyvän tovin matka - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Patikointia Cinque Terressä: Riomaggioresta Vernazzaan ja takaisin

Koimme herra Longfieldin kanssa kesän kaksi viikkoa kestäneellä Italian reissulla paljon ikimuistoisia hetkiä. Näimme kauniita pieniä kyliä sek - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Cinque Terre: Riomaggiore

Pienessä Bucinen kylässä viikon kestäneen huvilaelämän jälkeen suuntasimme vuokra-auton nokan kohti Ligurian maakuntaa Luoteis-Italiaan. Samall - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Länsi-Uudenmaan ruokahelmiä

Syyskuun 9. päivänä juoksin hikihatussa Kampista Kiasman edessä odottavaan pikkubussiin. Bussin piti lähteä 9.00, mutta pääsimme lähtemään - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Pala kauneinta Toscanaa: Siena

Teimme kesäkuisella Italian matkallamme Bucinessa sijaitsevasta huvilasta päiväretken myös Sienaan, joka oli minun mielestäni ehkä koko reissumm - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Suomen ihanin hotelli? Pariisin Ville Porvoossa

Muistatteko vielä postauksen hotelli Onnista, josta kirjoittelin blogiin viime vuonna? Hotelli Onni hurmasi meidät täydellisesti omaleimaisuudellaa - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Herra Longfield työmatkailee – Vigo, Espanja

Mola, Herra Longfield tässä. Kesäloma oli ja meni, ja kun se oli mennyt, olikin heti suorilta lähdettävä työreissulle. Tällä kertaa kohde oli - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Herra Longfield työmatkailee – Washington

MoikkaDC, Herra Longfield tässä taasen. Nyt jatkuisi horina Kentuckyyn suuntautuneelta työmatkalta, josta aiemmin jo höpöttelin täältä tämän - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Pisan kalteva torni

Pisan kalteva torni nököttää vinossa Pisan kaupungissa Toscanassa. Kalteva torni on osa Pisan Ihmeiden aukiota, jolla sijaitsee kaunis tuomiokirkk - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Herra Longfield työmatkailee – Kentucky

Mondo Gekko, Herra Longfield tässä. Työmatkajorinaa luvassa Etelä-Suomeen, kaakosta puhaltavaa tuulta ja puolipilvistä, plus yksitoista astetta. - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Monte Pisano Loop ja upeat maisemat Pisaan

Elokuun alussa kirjoittelin teille vaellusretkestämme Monteriggioni-kylän ympäristössä Toscanassa. Tuo vaellushan ei mennyt ihan nappiin. Eksyimm - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Monteriggioni ja totaalinen eksyminen

Italian reissun ensimmäinen viikko vietettiin pienessä Bucinen kylässä isossa Villa Catola -huvilassa kaverien kanssa. Teimme loman ensimmäisen v - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Ratia Ranchin upeat karvalehmät

Ratia Ranch on maatila Askolassa, ja siellä Asmo ja Johanna Ratia pitävät karvalehmiään, eli oikealta nimeltään ylämaankarjaa. Nämä otukset - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Kullaanpolku ja Turun korkein vuori

Teimme herra Longfieldin kanssa kesäkuun toisella viikolla viikonloppureissun Turkuun. Olimme molemmat perjantaina vapaalla, ja saavuimme Turkuun lou - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

San Marino ja sen kolme tornia

Saavuimme Bucinen kylän majapaikkaamme Villa Catolaan juhannuslauantaina. Jo heti sunnuntaina otimme herra Longfieldin kanssa suunnaksemme San Marino - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Historiallinen Firenze päivässä

Matkamme starttasi Firenzestä, jossa vietimme yhden yön. Käytimme käytettävissä olevan ajan tehokkaasti hyväksemme, jotta ehdimme nähdä Firen - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Videopäiväkirja Venetsiasta

Viimeisiä viedään! Huomenna kotiin, mutta sitä ennen on ihan pakko lähettää teille vielä viimeiset videoterveiset – tällä kertaa helte - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Videopäiväkirja Cinque Terrestä

Eilen oli kyllä ehdottomasti tämän loman rankin, mutta myös upein päivä! Patikoimme herra Longfieldin kanssa 17 kilometriä, läpi neljän Cinqu - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Videopäiväkirja Faeta-vuoren huipulta

Eilisen päivän retkikohteena oli Monte Pisano Loop -niminen patikointireitti sekä Pisan kaupunki. Lähdimme matkaan yhdentoista aikaan viiden henge - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Elämäni paras vegaaniateria

Perunat ja ravintolan oma ketsuppi.Syön tosi harvoin perunaa,mutta nämä,....näihin voisi jäädä koukkuun! Liityin joku aika sitten Food Love - Appelsiinejahunajaa.blogspot.com

PERILLÄ PARATIISISSA

Moikka paratiisista. Takana oli 36 tuntia putkeen valvomista ja kotoa määränpäähän kaikkineen 19 tuntia reissaamista. Mutta voin sanoa, oli s - Mamigogo.indiedays.com

Ooh mikä ilo;arepa !

Herranjestas miten innostuin aikaisin aamulla kun luin TimeOut Tel Avivin sivuilta että Carmel-torilla on avattu areperia,eli venezuelalaien - Appelsiinejahunajaa.blogspot.com

Foodie goes to London

Filed under: Kesä, Matkailu, Ravintola, Restaurant, Summer, Travel Tagged: Kesä, Matkailu, Ravintola, Restaurant, Summer, Travel - Delibella.com

Lasinen idätysastia

Idätysastia - tai yleensä sen puute on usein se ensimmäinen kynnys ottaa idätys arjen rutiiniksi. Minulla on ollut käytössä jo vuosia kaksi kir - Eilistapaistoa.blogspot.com

iHerb kuulumisia

IHerb kuulumisia

Tänään lupailin uutta omenapiirakkareseptiä (ja vaikka nyt itse kehunkin, siitä tulee ihan tosi hyvä :) mutta mutta... Läppärini pätkii - Eilistapaistoa.blogspot.com

London food's calling!

Helloou! Kotiuduttiin toissa yönä Lontoon Gatwickistä pari tuntia myöhässä lähteneellä Norwegianin koneella, joka on muuten ihan mun lemppari - Taikakaulin.blogspot.com