Visit turku reseptit

253 reseptiä haulla visit turku

Ruoat suoraan kotiovelle - testissä Makuviikko

Kaupallinen yhteistyö: MakuviikkoHyvät raaka-aineet suoraan kotiovelle. Ruokaideat ja reseptit valmiina. Ei mitään liikaa tai liian vähän. Kunha - Yllapito.maku.fi

Saisiko olla Skagen-salaattipiirakkaa?

Meillä alkoi eilen kesäloma ja sen kunniaksi ilta-ateria oli tavallista juhlavampi: tein Skagen-salaatilla täytettyä piirakkaa. Mums. Taidan tehd - Rouvaraadelma.com

Storagen gourmet-rekka ajoi ylitseni Aurakadulla – enkä syytä ketään

Sain keskiviikkona oudon puhelun kaveriltani, joka haluaa pysyä incognito tässä tarinassa. Kutsuttakoon häntä siis nimellä ”Incognito”. ”O - Perjantaikokki.fi

Vinkki toimitilakehittäjille – tarpeet ovat muuttuneet

TS tänään: Turun keskusta ei houkuttele firmoja. Olen Rauno Puolimatkan kanssa samaa mieltä, että moni yritys siirtää toimint - Perjantaikokki.fi

Ravintola Shelter, Helsinki

Eräänä perjantaina kolme leidiä törmäsi toisiinsa sovitusti Kanavarannassa, jonne on avattu syksyn alussa päheä Shelter-ravintola. Aurinko pa - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Brunssi: Uusittu Primula (HKI)

Primulan brunssi oli meille vuonna 2010 pettymys. Erityisesti muistan, että leipä oli brunssilla ihan kökköä. Koska Primulassa oltiin, olin odott - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Brunssi: Ravintola Meritorppa, Kalastajatorppa (HKI)

Ravintola Meritorppa on Kalastajatorpan Hilton-hotellin ravintola. Hotelli sijaitsee Munkkiniemessä aivan Suomenlahden rannalla. Meritorpasta avautuu - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Kesäkuinen illallinen Lonnassa

Yhteistyössä Viikon viini. Momentt, Herra Longfield täällä. Vuosi sitten kävimme juhlistamassa Hulin valmiiksi tulemista tuolloin vastikään a - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Illallinen auringonlaskun aikaan, Tallinnan Teletorn

Yhteistyössä ravintola Teletorn. Toukokuun viimeisenä viikonloppuna hyppäsimme perjantaina töiden jälkeen noin 15 työkaverin kanssa tilataksiin - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Brunssi: Weeruska (HKI)

Kodikas ja viihtyisä Weeruska on varmasti monelle Alppilan hoodeilla asuvalle tuttu kantapaikka. Minä pääsin tutustumaan ravintolaan ensimmäistä - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Tunnin pyhiinvaellus Santiago de Compostelaan

Moomen, Herra Longfield tässä. Vietin tuossa tovi sitten pari viikkoa työmatkalla Espanjan Galiciassa. Kaksiviikkoisen reissun väliin osunut viiko - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Ravintola Hook, Helsinki & Tampere

Kuinka monelle Hookin wingsit ovat entuudestaan tuttuja? Minä en ollut edes kuullut niistä ennen kuin ystäväni mainitsi siivistä minulle jokunen - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Brunssi: Meripaviljonki (HKI)

Yhteistyössä Ravintola Meripaviljonki Kesti 15 vuotta, ennen kuin Säästöpankinrantaan suunnitellun kelluvan ravintolan lupa-asiat saatiin kuntoon - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Herra Longfield työmatkailee: Galicia, Espanja

Monqistador, Herra Longfield täällä. Pakistanien sun muiden Qatarien vastapainoksi oon tässä viime aikoina päässyt välillä ihan inhimillisiin - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Ravintola Ehta, Kuopio

Palasimme kevätlomalla Lapista Kuopion kautta kotiin. Vietimme viimeisen reissuyön Scandic Kuopiossa, jossa keräsimme voimia vikaan ajopyrähdyksee - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Scandic Kuopio

Yhteistyössä Scandic Kuopio. Kevään lappiloman viimeinen yö vietettiin Kuopiossa. Menomatkallahan yövyimme loman ensimmäisen yön Oulun Scandic - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Aurinkoinen talvipäivä Pirttimäellä

Kevät kävi viime viikolla näyttäytymässä täällä Pohjolassa ensimmäisen kerran pitkän tauon jälkeen. Aurinko paistoi monta päivää putkee - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Cafe~Cafen salaattilounas, Praha

Oikein hyvää palautetta saanut kahvila aivan Prahan vanhan kaupungin sydämessä voi kuulostaa joidenkin korvaan liian hyvältä ollakseen totta. Ei - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Pimeät illat Sinnessä

On tiistai. Olen saapunut edellisenä yönä unohtumattomalta tyttöjen Prahan reissulta ja vietän rentouttavaa lomapäivää vielä ennen keskiviikk - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Joulukalenteri 8: SicaPelle Vanhassa Porvoossa

Mordor, Herra Longfield tässä. Mepäs käytiinkin tuossa jokunen päivä sitten Porvoossa. Miksi sinne mentiin, no, siksi koska siellä on se semmon - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Pakkasukko valtaa Lux Helsingin

Eräänä torstaina sain ottaa osaa Visit Helsingin järjestämään työpajaan, jossa väkersimme muutaman muun bloggarin kanssa omat lyhtyteokset vu - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Kullaanpolku ja Turun korkein vuori

Teimme herra Longfieldin kanssa kesäkuun toisella viikolla viikonloppureissun Turkuun. Olimme molemmat perjantaina vapaalla, ja saavuimme Turkuun lou - Meanwhileinlongfield.wordpress.com

Tertin kartano

Olen suunnitellut jo useampana kesänä reissua Tertin kartanoon. Pysähdyimme vihdoin viimein sinne myöhäiselle lounaalle, kun olimme muutenkin sie - Masutoaitemu.wordpress.com

Italialaisen muodin maestro: Giorgio Armani

Milanon matkan ainoa museovisiitti koski italialaista huippumuotia. You cannot visit one of Europe´s fashion meccas without doing something fashion r - Masutoaitemu.wordpress.com

Varsinaisia makuja

masutoaitemu promotion Pääsin blogimatkalle Turkuun tutustumaan paitsi Turun ruokamessuihin, myös länsirannikon ruokatarjontaan laajemmin. Päivä - Masutoaitemu.wordpress.com

Makunautintoja Mannerheimintieltä: ravintola Lyon

Olen viimeksi käynyt yhdessä Helsingin vanhimmista ravintoloista 20 vuotta sitten. Juhlimme silloin porukalla ylioppilaskirjoitusten päättymistä, - Masutoaitemu.wordpress.com

HEMAVAN TÄRNÄBY

Kotomatkalla pelattiin peliä, jossa kunkin piti listata aina kolme parasta asiaa reissussa, tekemistä, syömistä yms. kunhan muut olivat ensin esit - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

MEX-MEX, TURKU

Tiedät jo varmaan, että rakastan meksikolaista ruokaa. Meksikolaiset ovat suuria aamiaisihmisiä ja niin olen minäkin. Chilit, lime, korianteri, si - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

Ahvenanmaa – ruokamatkailua ja saariston rauhaa

adf.track(546989, '10_2018_VisitÅland_Kokitjapotit'); Kaupallisessa yhteistyössä Visit Ålandin kanssaAhvenanmaa on aarre, joka lumoaa. Samoin teke - Kokitjapotit.fi

Gritsiä ja uunipossua

Turku Food and Funissa viime vuonna saimme eteemme Yhdysvaltojen eteläosien herkkua, nimittäin gritsiä. Grits on valkoisesta maissista jauhettua k - Epatrendikasruokablogi.blogspot.com

TUKHOLMAN EDULLISET RAVINTOLAT

PRESSIMATKA YHTEISTYÖSSÄ VISIT SWEDENRuotsi-Suomi ruokamaaottelu on tiukkaa vääntöä. Helsinki houkuttelee yhä enemmän ruokamatkailijoita, mutt - Liemessa.blogspot.com

Purjehduskesä 2017, osa 2: Siirtopurjehduksella

Olimme lähteneet aamulla aikaisin Pensar Sydistä ajamaan kohti määränpäätämme eli Espoota, kuten kirjoittelin aiemmin täällä , Purjehduskes - Toukokuuntytto.blogspot.com

resepti

Resepti

Laivalla oli huolehdittu hyvin kananmuna-allergikon ruoat. Kuvassa vegaaninen grillattu kukkakaali -annos.Kesäloma on kohta lusittu ja neljä viikkoa - Kokkaavaisi.blogspot.com

SYÖMÄSSÄ HEMAVAN TÄRNABY

Kolme aamiaista, kolme lounasta, kolme illallista. Varmasti uskotte kun sanon, että ruoka-aikoja ei meidän perheessä skipata, jos se minusta on kii - Kaikkiaitinireseptit.blogspot.com

FEELING LOVIISA - VINKIT VIIKONLOPPUREISSUUN

Astumme ulos bussista Loviisan linja-autoasemalla. Puhelimeni on tiltannut kätevästi juhannuksen alla ja soitan Minin puhelimesta asuntomme vuokraem - Liemessa.blogspot.com

Suomen 50 parasta ravintolaa 2018

Grön - Voittajan on helppo hymyilläMonen vuoden tauon jälkeen horeca-alojen media, Viisi tähteä –lehti yhdessä Food Camp Finlandin kanssa, lai - Epatrendikasruokablogi.blogspot.com

BANGKOK STREET FOOD

YHTEISTYÖSSÄ TAMARIN"Saisinko pari tollasta ohutta rapsakkaa toukkaa, muutama paksumpi jauhotoukka ja isoja heinäsirkkoja kiitosh." Oli tullut aika - Liemessa.blogspot.com

Sadetta karkuun Turkuun

Olen sellainen, etten tule kirjoittaneeksi itsestäänselvyyksiä välttämättä blogiin. Sellaista, mitä jokainen näkee itse, kun vaikkapa katsoo - Toukokuuntytto.blogspot.com

Kesäinen Turku

Turku tuli tarkasteltua tai lähinnä ruokatarjontaa, kahvilassa, kahvilasta, kahvilaan kulki tiemme muutaman päivän ajan ja niitähän riitti. Va - Yllapito.maku.fi

Elokuvaensi-ilta huomenna! - The Official Finnish Premiere of Iron Grandpa film

Huomenna on superjännittävä päivä! Teräsvaari -elokuva saa virallisen elokuvateatteriensi-iltansa ja elokuvaa esitetään ympäri Suomen! Reilu - Yllapito.maku.fi

Visit Ruka: Villa Little Peak

Kesälomalla vietimme perheen kanssa muutaman päivän Rukalla. Majoituimme ihastuttavassa Villa Little Peakissä. Ruka on meille erityinen paikka s - Yllapito.maku.fi

Visit Kustavi: Spauna

Mökki saareemme Kustavissa on keväällä avattu Spauna. Spauna on avattu remontin jälkeen Kustavin Kalatupien vanhoihin tiloihin Vuosnaisten satama - Yllapito.maku.fi

Visit Turku osa2

Toinen päivä minilomasta Turussa sujui Forum Marinum merikeskuksessa. Merikeskuksessa en ollut aikaisemminkäynyt ja yllätyin todella positiivisest - Yllapito.maku.fi

Visit Turku osa1

Päätimme pitää pienen tauon mökkeilyyn varasimme Turusta hotellihuoneen yhdeksi yöksi. Juoksevavesi, sisävesissa ja suihku tuntuivat mahtavilta - Yllapito.maku.fi

Visit Järvenpää - uusi Ravintola Maneesi

Pakkanen lauhtui sopivasti lauantaiksi ja päätimme lähteä koko perheen voimin ulkoilemaan. Olin kuullut paljon kehuja uuden ratsastuskeskus Ainon - Yllapito.maku.fi

Pakkanen lauhtui sopivasti lauantaiksi ja päätimme lähteä koko perheen voimin ulkoilemaan. Olin kuullut paljon kehuja uuden ratsastuskeskus Ainon - Maku.fi

Miellyttävä taukopaikka: Design Hill

Hyvät taukopaikat ovat mökkimatkoilla kullanarvoisia. Eilen tuli löydettyä aivan mahtava paikka: Designhill. Designhill sijaitsee Halikossa- E18 m - Yllapito.maku.fi

Turku Suomen Joulukaupunki osa2

Viime viikonloppuna Turussa saimme nauttia jouluisasta tunnelmasta joulumarkkinoilla vanhalla suurtorilla. Huono sääkään ei haitannut, kun saimme - Maku.fi

Turku Suomen Joulukaupunki osa1

Viime viikonloppuna sain nauttia Turun jouluisesta tunnelmasta äitini ja pikkusiskoni kera viikonloppumatkallamme. Turku ja joulu yhdessä kuuluivat - Maku.fi

Turus me syötii gaggui

Aika rentouttavan viikonlopun saa aikaiseksi, kun suuntaa Turun-reissulle hyvän ystävän luokse, saapuu tuohon ikuisen sunnuntain maahan jossa tun - Maku.fi

TOP 10 - Amerikan reissun herkut

Kesälomalla parasta on ollut reissun päällä vietetyt päivät. 10 osavaltiota Yhdysvalloissa, Helsinki-Tukholma-Turku -risteily, ja nyt Saimaan ra - Yllapito.maku.fi

Mufloni Saison Gaelach

Mikä teitä porilaisia oikein vaivaa?!  Beer Hunters rakentaa tällä hetkellä hyvin vahvaa keissiä porilaisuuden puolesta. En ole koskaan Suomen - Yllapito.maku.fi

Dubain kahdet kasvot

PRESSIMATKA Hämmennys oli suuri, kun parin vuoden tauon jälkeen saavuin Dubaihin. Mitä täällä tapahtuu? Dubai kasvaa. Kasvaa vauhdilla ja kok - Jotainmaukasta.fi

Tonnikala-kikhernesalaatti on tämän kesän salaatti

Joka kesä joku salaatti on sellainen ykkössalaatti, jonka katan pöytään useamman kerran. Tänä kesänä se on katalonialainen tonnikala-kikher - Jotainmaukasta.fi

Tunnetko viehättävän Tarton?

PRESSIMATKA Paarustin muutama viikko sitten Tarton piskuisia, lumisia katuja. Tuuli ja oli talvista. Siitä huolimatta tässä Viron toiseksi suurim - Jotainmaukasta.fi

Vinkki toimitilakehittäjille – tarpeet ovat muuttuneet

Jonottamisen maailmanmestarit

Ilmaiset ämpärit ja satojen metrien jonot ovat jo käsite. Mutta en tajunnutkaan, kuinka innokkaita jonottajia suomalaiset ovat ihan arkipäiväisis - Perjantaikokki.fi